کد خبر: 945135
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۰
همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی انجام گرفت؛
همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ،حاج جلیل باحجب فرمانده حوزه سه شهید جوادی حسینی و اعضای شورای حوزه سه شهید جوادی حسینی ازجانبازان اعصاب و روان بستری در بیمارستان تخصصی اعصاب و روان فجر تبریز عیادت کردند.

در این دیدار دوساعته، جلیل باحجب گفت: سعادت پیدا کردیم درخدمت شهدای زنده انقلاب اسلامی و یادگاران هشت سال دفاع مقدس باشیم و این بازدید با هدف عیادت از بیماران اعصاب و روان و تقدیر از خادمین جانبازان عزیز در این مرکز صورت گرفت. 

وی  در ادامه  سخنان خود با تقدیر از تلاش ها و ایثارگری های جانبازان هشت سال دفاع مقدس تاکید کرد: حضور جانبازان اعصاب و روان در بیمارستان فجر هزینه دلاوری ،مردانگی  و پایداری برای حفظ اسلام و ارزش های انقلاب است.

فرمانده حوزه سه شهید جوادی حسینی با اشاره به به مشکلات جانبازان اعصاب و روان تاکید کرد: جانبازان اعصاب و روان  مسایل و مشکلات خاص و ویژه ای دارند و نمی توان مسایل و نیازهای آنها را با سایر جانبازان یکسان دانست بنابراین بر طرف کردن مشکلات آنها نیازمند عزمی جدی است.

باحجب همچنین خاطر نشان کرد: جانبازان سلامت جسمی و روان خود را برای انقلاب فدا کردند علاوه براینکه باید به این عزیزان توجه شود،در کنار آن باید به همسر و فرزندانشان نیز  توجه زیادی صورت بگیرد، زیرا خانواده این افراد اضطراب ها و افسردگی و مشکلات زیادی را در پیش رو قرار دارند.

گفتنی است،فرمانده حوزه سه بسیج شهید جوادی حسینی ،در بازدید از بخش های مختلف این بیمارستان ضمن احوالپرسی صمیمانه و آرزوی سلامتی و طول عمر برای جانبازان سرافراز بستری شده در این بیمارستان، از زحمات کادر درمانی بیمارستان قدردانی بعمل آورد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر