کد خبر: 945131
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۰
برای نخستین بار در کشور انجام شد
مدیرعامل پتروشیمی تبریز از بومی‌سازی دانش فنی طراحی، ساخت و نصب سیستم کنترل اکسترودر واحد پلی‌اتیلن پتروشیمی برای نخستین بار در کشور توسط متخصصان جوان پتروشیمی تبریز خبر داد.

سیاوش درفشی اظهار داشت: سیستم جدید کنترل اکسترودر واحد پلی اتیلن پتروشیمی تبریز برای اولین بار در سطح کشور بدست توانای متخصصان پتروشیمی تبریز طراحی و ساخت و پس از طی مراحل تست با موفقیت راه‌اندازی شد.

وی افزود: هم اکنون پتروشیمی تبریز به دانش فنی طراحی، ساخت و نصب سیستم کنترل مذکور دست یافته است.

درفشی خاطرنشان کرد: در این حین اکسترودر بطور کامل تحت تعمیر اساسی قرار گرفت و پس از رفع ایرادات موجود دستگاه به سرویس گذاشته شد.

وی افزود: واحد تولید پلی اتیلن مهمترین رکن تولید است که ۱۰۰ هزار تن ظرفیت تولید در این مجتمع را عهده دار است و با راه اندازی سیستم اکسترودر این ظرفیت به ۱۳۰ هزار تن خواهد رسید.

وی به رتبه اول پتروشیمی تبریز در کسب گواهی مدیریت انرژی از بین 58 شرکت صنایع پتروشیمی کشور اشاره و یادآور شد: نتیجه‌ی بازرسی‌های متعدد نشان داد پتروشیمی تبریز در مصرف آب، گاز، برق، گازوئیل و... پایین‌تر از حد استاندارد عمل می‌کند.

درفشی تصریح کرد: این مجموعه به 35 کشور دنیا صادرات دارد و برخی کشورها در تهیه‌ محصولِ مورد نیازشان پیگیر خرید تولیدات تبریز هستند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر