کد خبر: 944576
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۹
معاون برنامه و بودجه استان اردبیل:
معاون برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل گفت: عملیات ثبت و ارزیابی پروژه‌های اقتصاد مقاومتی دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل از طریق سامانه «نیپا» انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، حسین قلی‌زاده در نشست کارشناسان دستگاه‌های اجرایی برای ثبت اطلاعات پروژه‌های اقتصاد مقاومتی در سامانه نیپا در سالن شهید آقاخانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل اظهار کرد: در این سامانه که به نام نظام یکپارچه پیشبرد و پایش اقتصاد مقاومتی «نیپا» نامگذاری شده است موظفند پروژه‌های اقتصاد مقاومتی خود را وارد کنند.

وی خاطرنشان کرد: این سامانه ملاک ارزیابی عملکرد استان‌ها و همچنین پایش دقیق در این حوزه قرار خواهد گرفت تا در سطح فراگیر و عمومی شاهد اجرایی شدن طرح‌ها و پروژه‌های اقتصاد مقاومتی و خروجی مطلوب آنها باشیم.

معاون برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه‌‌ریزی استان اردبیل بیان کرد: ما در حال حاضر در مرحله ورود اطلاعات پروژه‌ها از طریق مسئولان دستگاه‌های اجرایی هستیم و امیدواریم در هفته‌های آینده با رفع برخی از کاستی‌ها و نواقص به شکل کامل ثبت اطلاعات پروژه‌های اقتصاد مقاومتی را شاهد باشیم.

حسین قلی‌زاده افزود: 30 دستگاه اجرایی پروژه خود را وارد این سامانه کرده‌اند و امروز در این نشست سعی داریم تا ایرادات و اشکالات احتمالی را به نوعی برطرف کرده و موارد ضروری را در ثبت این اطلاعات به کارشناسان دستگاه‌های اجرایی متذکر شویم.

وی ادامه داد: در سالجاری کل پروژه‌های اقتصاد مقاومتی استان بالغ بر 130 پروژه تعریف شده که امیدواریم همه آنها به مرحله اجرایی و عملیاتی رسیده و امکان ارزیابی آنها به شایستگی فراهم آید.

معاون برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه‌‌ریزی استان اردبیل تصریح کرد: هدف ما از برگزاری این دوره و نشست آشنایی کارشناسان دستگاه‌های اجرایی با نحوه ثبت اطلاعات مربوط به طرح‌ها و پروژه‌های اقتصاد مقاومتی است که انتظار می‌رود ایرادات احتمالی نیز برطرف شده و ما مرحله ورود اطلاعات را به شکل کامل و با آگاهی کارشناسان دستگاه‌های اجرایی شاهد باشیم.

حسین قلی‌زاده بیان کرد: استان اردبیل از استان‌های موفق در حوزه اجرای پروژه‌های اقتصاد مقاومتی است که سال به سال سعی شده بر کیفیت و توان آنها افزوده شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر