کد خبر: 944357
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۶
«ببخشید اشتباه همچین کاری کردم دیدم یه عکس فتوکپی فوت شده، ناراحت شدم. پشیمان شدم، ولی جعبه رو انداختم دور و به هیچی دست نزدم».
سرویس حوادث جوان آنلاین: این دست نوشته سارق با وجدانی است که پس از سرقت ۱۲۰‌گرم طلا و مقداری اوراق از خانه زن تنها، اموال سرقتی را همراه نامه عذر خواهی به مالباخته برگرداند.
به گزارش خبرنگار ما، چندروز قبل زن میانسالی به اداره پلیس رفت و گفت: سارق یا سارقانی به خانه‌اش دستبرده زده‌اند و ۱۲۰‌گرم طلا و تعدادی از مدارک انحصار وراثت و عقدنامه دخترش را سرقت کرده‌اند. وی گفت: شوهرم فوت کرده است و همراه دختر دم‌بختم در خانه‌ام حوالی خیابان پیامبر در غرب تهران زندگی می‌کنم. مدتی قبل برای دخترم خواستگار آمد و به همین دلیل به دنبال کار‌های انحصار وراثت رفتم تا دخترم را روانه خانه بخت کنم. امروز برای انجام کاری از خانه‌ام بیرون رفتم و وقتی برگشتیم با صحنه عجیبی روبه‌رو شدیم که مشخص بود سارقی به خانه‌ام دستبرد زده است. بلافاصله به سراغ جعبه‌ای که طلا‌ها و مدارک انحصار وراثت را در آن نگهداری می‌کردم رفتم که دیدم سارق آن جعبه را که ۱۲۰ گرم طلا در آن داشتم همراه مدارک سرقت کرده است.
پس از طرح این شکایت پرونده به دستور قاضی سعید احمدبیگی، بازپرس شعبه‌۱۵ ناحیه‌۵ برای رسیدگی در اختیار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت. بررسی‌های مأموران نشان داد سارق با سوزن قفلی که در محل سرقت جا گذاشته است و بدون تخریب و گذاشتن ردپایی از خود طلا‌ها و جعبه مدارک را سرقت کرده و از محل گریخته است. در حالی که تحقیقات برای شناسایی سارق ادامه داشت شاکی به دادسرا رفت و شکایت خود را پس گرفت. شاکی به قاضی احمد بیگی گفت: چند روز پس از سرقت متوجه شدم پاکتی پست درخانه‌ام گذاشته شده است. وقتی در پاکت را باز کردم در کمال ناباوری دیدم طلا‌ها و تعدادی ازمدارک سرقتی همراه دست نوشته‌ای داخل آن است. مرد سارق همراه طلا‌های سرقتی نامه عذر‌خواهی برای من نوشته بود. او نوشته بود که وقتی مدارک را دیدم و متوجه شدم شوهرت فوت کرده و دختر دم‌بخت داری از کارم پشیمان شدم و تصمیم گرفتم بدون اینکه دستی به طلا‌های سرقتی بزنم به شما برگردانم. بدین ترتیب شاکی که شکایت خود را از سرقت طلاهایش پس گرفت، پروند سارق با وجدان به دستور قاضی احمد بیگی برای همیشه بسته شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار