کد خبر: 944234
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۲
هفته بیست و دوم لیگ برتر والیبال
هفته بیست و دوم لیگ برتر والیبال امروز در حالی پیگیری می‌شود که در حسا‌ترین دیداردر مازندران، کاله میزبان تیم پیکان است. عقاب نهاجا و شهروند اراک با هم مسابقه می‌دهند. شهرداری ارومیه میزبان تیم خاتم اردکان است. در تهران، سایپا با شهرداری ورامین مسابقه می‌دهد. فولاد سیرجان که هفته گذشته در خانه مغلوب پیام خراسان شد باید برابرشهرداری تبریز مسابقه دهد. در آخرین دیدار هم پیام خراسان میزبان دورنای ارومیه است.
سرویس ورزشی جوان آنلاین – وحید صابری: امروز بی شک دیدار حساس دو تیم که کاله مازندران و پیکان تهران در لیگ برتر والیبال یکی از زیباترین دیدار‌های هفته خواهد بود. این بازی از ساعت ۱۶عصرچهارشنبه در سالن ورزشی پیامبراعظم آمل برگزار می‌شود. دو تیم درحالی در این هفته در آمل به مصاف هم می‌روند که تیم پیکان با ۴۳ امتیاز و قرار گرفتن درمکان دوم جدول رده بندی در تعقب صدرنشین لیگ است و برای کسب ۳ امتیاز بازی برابر کاله درآمل حساب ویژه‌ای باز کرده است.
درمقابل شاگردان بهروز عطایی در تیم کاله مازندران که با شکست ۳بریک بازی هفته بیست ویکم روزیکشنبه ۷ بهمن برابر سایپا دیگر تیم تهرانی دراندیشه پیروزی خانگی وجا نماندن از کورس بالانشینان لیگ برتر است. کاله مازندران با ۳۲ امتیاز اکنون در مکان ششم جدول رده بندی این مسابقات قرار دارد و با توجه به نزدیک بودن امتیاز دو تیم بالا وپایین‌تر کاله در جدول، ثبت دهمین شکست این فصل را شاگردان " بهروز عطایی" باعث سقوط حداقل دو پله‌ای آن‌ها در جدول رده بندی مسابقات خواهد شد. بازی رفت دو تیم با پیروزی ۳ بریک شاگردان " محمد ترکاشوند" در تیم پیکان خاتمه یافته بود.
بهروز عطایی سرمربی تیم والیبال کاله مازندران، درباره بازی امروز تیمش برابر پیکان تهران گفت: با توجه به سوابق دو تیم بی شک بازی خوبی را شاهد خواهیم بود. هر چند که علاوه بر جذابیت بازی سختی را پیش بینی می‌کنم. چرا که تیم پیکان یکی از پرافتخارترین تیم‌های والیبال کشور است، ضمن آنکه این تیم دراین فصل بازیکنان ملی پوش وبا تجربه کشوری را جذب کرده است.
وی افزود: بازی در کاله و جلو هواداران این تیم برگزارمی شود و همین کار را برای حریف سخت می‌کند، اما می‌دانم که تیم دست و پا بسته‌ای نخواهد بود و امیدوارم بازیکنان کاله به دور از استرس و ترس از نام تیم پیکان، با تسلط کامل بازی عادی خود را به نمایش بگذارند.
عطایی: کاله به دور از استرس و ترس از نام تیم پیکان به میدان می‌رودسرمربی تیم والیبال کاله مازندران خاطر نشان کرد:به بازیکنانم تاکید کرده‌ام که فارغ از نام پیکان فقط و فقط بازی همیشگی شان را ارائه کنند تا بدور از هر گونه حاشیه‌ای و کسب ۳ امتیاز به دنبال اهداف خود باشیم.
فدراسیون والیبال هم برای بازی حساس دو تیم کاله مازندران وپیکان تهران، " مرتضی اکرمی" داور بین المللی والیبال ایران را به عنوان داور اول و " مهدی نویدی" را به عنوان داور دوم به همراه " احمد بندری" ناظر داوری و " یونس حسن زاده " را به عنوان ناظر سازمان لیگ انتخاب کرده است.
                                                                     ***
نیاز به تجربه بیشتر دارند
تیم دورنای ارومیه که درحالی در آخرین دیدار به مصاف پیام مشهد می‌رود که وکیلی سرمربی تیم معتقد است که تیمش نیاز به تجربه بیشتری دارد.
محمد وکیلی سرمربی تیم والیبال دورنا ارومیه درباره بازی امروز گفت: پیام با مربیگری قوچان نژاد یکی از بهترین تیم‌های لیگ امسال بشمار می‌رود و در این چند هفته نتایج بسیار خوبی کسب کرده است. البته بازی با آن‌ها سخت است، ولی من آینده‌های والیبال کشور هستند. تیم والیبال دورنا بازیکنان نوجوان هستند و در این چند هفته فقط یک پیروزی و ۶ امتیاز در مکان سیزدهم جدول رده بندی قرار گرفته لند. امیدوارم بازی امروز جدا از بحث نتیجه بازی خوبی شود، با قلبمان بازی خواهیم کرد و ان‌شالله بازی تماشاگر پسندی شود و ما نیز از بازی تیم رضایت داشته باشیم.
سرمربی تیم والیبال دورنا ارومیه درباره آینده این تیم و اینکه چقدر از این تیم در سال‌های آینده حمایت خواهد شد گفت: بستگی دارد که این تیم چقدر از تجربیات کسب شده در مسابقات لیگ را در رقابت‌های قهرمانی جهان نوجوانان و مقابل بازیکنان هم سن و سال خود پیاده خواهد کرد. خودم بسیار به این تیم امید دارم و تمایل دارم با این تیم در ۳-۴ سال آینده ادامه دهم تا ثمره آن را ببینم. اما باید دید که سیاست باشگاه و اسپانسر در قبال این تیم چیست. در دو سه سال آینده حتما از این تیم بازیکنان خوبی به تیم ملی تزریق خواهد شد. این بازیکنان فقط به تجربه نیاز دارند و بهترین کاندیدا‌های پوشیدن پیراهن تیم ملی در تیم دورنا ارومیه وجود دارد. به جرات می‌گویم که هیچ تیمی به اندازه تیم دورنا کاندیدای پوشیدن تیم ملی ندارد. منظورم بازیکنان جدید هستند نه بازیکنانی که از قبل در تیم ملی حضور داشتند. اسامی بازیکنان تیم دورنا را به خاطر داشته باشید تا در چند سال آینده ببینید چند بازیکن ملی پوش خواهند شد. حتی چند بازیکن قابلیت و توانایی لژیونر شدن دارند. این بازیکنان سن کمی دارند، از نیروی جوانی و قد خوب، بهره می‌برند و می‌توانند آینده خوبی برای والیبال ایران باشند. مشهدی‌ها در هفته گذشته به فرم خوب خود بازگشته‌اند و برای قطعی کردن سهمیه پلی آف انگیزه زیادی دارند.

                                                                       ***
در ادامه مسابقات عقاب نهاجا و شهروند اراک که در هفته‌های گذشته فرم خوبی نداشتند، برای پایان ناکامی‌های خود برابر یکدیگر به میدان می‌روند. شهرداری ارومیه که در دو هفته گذشته دو برد کسب کرده برابر تیم خاتم اردکان به میدان می‌رود که در رده سوم جدول حضور دارد و از تیم‌های مدعی لیگ است. این دیدار جذاب میان دو تیم بالا و پایین جدول برگزار می‌شود و برنده این مسابقه می‌تواند در فاصله کم تا پایان لیگ به رتبه مورد نظر خود نزدیک شود. سایپا و شهرداری ورامین یکی از بازی‌های جذاب هفته را برگزار می‌کنند. دو تیمی که هفته گذشته برد‌های خوبی کسب کردند و چهره‌های خوبی در اختیار دارند یکی از جدال‌های جذاب را برگزار خواهند کرد. فولاد سیرجان ایرانیان برای رسیدن به سهمیه پلی آف کار سختی برابر شهرداری تبریز پیش رو دارد و در خانه باید برابر این تیم قرار بگیرد که هفته گذشته حریف خود را شکست داده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار