کد خبر: 944119
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۶
نماینده ولی‌فقیه در سپاه:
حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی گفت: دشمن به دنبال تغییر ذائقه فرهنگی مردم است تا مطالبات، گرایشات و خواسته‌های مردم به سمت جنس مطالبات مادی و دنیایی باشد.
جوان آنلاین: حجت‌الاسلام والمسلمین «عبدالله حاجی‌صادقی» امروز (سه شنبه) در نشست بصیرتی نخبگان بسیجی مازندران اظهار داشت: در ۴۰ سالگی انقلاب باید به واقعیت‌های موجود و رسالت‌های خواص توجه کنیم و باید بدانیم فتنه دهه ۹۰ بسیار از فتنه‌های دیگر خطرناک‌تر است که برای خنثی کردن آن، بصیرت و درک صحیح از واقعیت موجود و صراحت، شجاعت، روحیه جهادی و انقلابی نیاز است.

وی افزود: انقلاب فراز و نشیب دارد، اما متوقف نمی‌شود پس انقلاب اسلامی زنده و در حال حرکت، پیشروی و اثرگذاری است و دشمنی‌ها با آن به دلیل کارکرد‌های انقلاب است.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی‌صادقی با بیان اینکه دشمنی و تقابل جبهه استکبار با ما پایان‌پذیر و باگفت‌وگو و مذاکره قابل رفع نیست، تصریح کرد: این تقابل به دلیل جغرافیا و خاک نیست بلکه موجودیت یکدیگر است و این جنگ و تقابل ادامه دارد و از جبهه استکبار و دشمنی که موجودیت خود را با وجود انقلاب اسلامی در خطر است نباید انتظاری جز تهاجم، حمله، فتنه و دشمنی داشت باید با آمادگی و توانمندی برای هر فتنه‌ای نسخه داشته باشیم.

نماینده، ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه مستکبرین از صدر اسلام سعی در ضربه زدن به اسلام را دارند گفت: ارکان و عناصر ماندگاری انقلاب اسلامی، ماهیت دینی به عنوان موتور متحرکه انقلاب، رهبری و ولایت فقیه، حضور و مشارکت مردم و روحیه استکبار ستیزی است و بدانیم دشمن به دنبال انحراف فکری، اعتقادی، تغییر باور‌ها و مبانی جبهه انقلاب و انحراف عملی بوده و تنها راه انقلابی ماندن و از صراط مستقیم خارج نشدن، استقامت فکری و استقامت عملی است.

وی ادامه داد: دشمن به دنبال تغییر ذائقه فرهنگی مردم است تا مطالبات، گرایشات و خواسته‌های مردم به سمت جنس مطالبات مادی و دنیایی باشد و همچنین تغییر ذائقه سیاسی نخبگان و مسئولان از گفتمان مقاومت به گفتمان سازش با جریان سلطه است. همچنین تغییر تقابل اعتقادی و مبنایی به تقابل استراتژیک و راهبردی و تلاش برای تضعیف محوریت ولایت و اقتدار زدایی از رهبری است.

نماینده، ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه دشمن می‌خواهد با افزایش فشار‌های اقتصادی و تشدید تحریم‌های ظالمانه ایران اسلامی را به تسلیم وادار سازد گفت: تضعیف اقتدار و عزت ملی در عرصه‌های مختلف علمی، سیاسی، اقتصادی، نظامی و امنیتی در برنامه‌های دشمن قرار دارد که اقتدارزدایی از انقلاب، بی اعتبار سازی شخصیت‌ها و نهاد‌های برآمده از متن انقلاب و مدیران و کارگزاران، دو قطبی‌سازی و القا تقابل‌های دروغین باحمایت از جریان‌ها و گروه‌های غرب‌گرا از جمله این برنامه هاست.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی‌صادقی گفت: با اعتماد به نفس و خودباوری می‌توانیم دشمن را شکست دهیم و با مجاهدت در زمینه علمی، حوزه و دانشگاه‌ها نسبت به شبهات وارد میدان و صحنه شویم. جنگ و تقابل اصلی دشمنان با اساس انقلاب و دین اسلام است و موضوعات دیگر بهانه است.

به گزارش میزان، نماینده، ولی فقیه در سپاه افزود: باید برای مقابله با توطئه‌های دشمن بر صراحت، شجاعت و قاطعیت، مطالبه‌گری، خدمت‌رسانی و توجه به حقوق مردم و خواسته‌های بر حق آنان و انتظارات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) از مسئولان و کارگزاران و منفعل نشدن در برابر دشمنان، سرمایه‌گذاری روی اقتدار ملی، تقویت روحیه جهادی و انقلابی توجه شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار