کد خبر: 943714
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۹
معاون استانداری:
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گفت: 120 طرح مختلف در قالب توسعه محور و پیشرفت همه ‌جانبه استان بررسی شد.

حشمت الله عسکری در نشست کارگروه آموزش و پژوهش، فناوری و نوآوری استان سمنان در سالن جلسات استانداری گفت: 120 طرح در حوزه های صنعت، معدن و تجارت، آب، کشاورزی، محیط زیست، منابع طبیعی، فرهنگی، اجتماعی و گردشگری، در چهار کمیته تخصصی این‌کارگروه، بررسی و برای ارائه به شورای برنامه ریزی استان نهایی می شوند.
وی گفت: تمامی طرح ها با قید فوریت در دست بررسی و تحلیل است و پس از نهایی شدن جهت تامین اعتبار و اجرایی شدن، به شورای برنامه ریزی استان ارائه می شود.
معاون استانداری سمنان با بیان اینکه امروز فاصله بین صنعت و دانشگاه بسیار زیاد است، خاطر نشان کرد: راه اندازی بانک مساله با هدف بررسی کمبودهای حوزه صنعت و ارتباط با جامعه دانشگاهیان برای ایجاد فرصت اشتغال بسیار تاثیر گذار است.
عسکری بیان داشت: اشتغال دانش آموختگان جوان دانشگاهی در قالب طرح های اشتغال پایدار برای این قشر از جامعه یکی از نیازهای اصلی و اساسی کشور است و باید به صورت ویژه به آن توجه کنیم.
وی گفت: دانشگاهیان به صورت فعال در بحث های گردشگری و طرح های جذب کننده گردشگر به استان، مشارکت داشته باشند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان گفت: باید با شناخت و واکاوی دقیق امکانات و زیرساخت های گردشگری استان همراه با نیاز سنجی مطالبات و خدمات رفاهی زائران، مسافران و گردشگران، نسبت به رفع کمبود ها اقدام کنیم.
با توجه به ظرفیت ها و زیرساخت های موجود در استان، حوزه های صنعت و معدن و گردشگری محورهای توسعه سمنان پیش بینی شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار