کد خبر: 943630
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۹
سرپرست فدراسیون کشتی میزبانی اندیمشک از رقابت‌های بین‌المللی جام تختی را خوب دانست و گفت: یکی از اهداف ما سنجیدن کشتی‌گیران کشور و نفرات مدعی بود که قطعاً کادرفنی نیز از شرایط جام تختی راضی بود.
جوان آنلابن: حمید بنی تمیم میزبانی اندیمشک از رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی را خوب دانست و اظهارکرد: به نظر من برگ برنده این بود که رقابت‌های جام تختی بهانه‌ای شد تا سالن شهید سروندی اندیمشک پس از ۲۳ سال به بهره‌برداری برسد.
وی همچنین با اشاره به علاقه‌مندی مردم اندیمشک به رشته کشتی، گفت: در دو روز برگزاری مسابقات از دقایق ابتدایی سالن مملو از جمعیت می‌شد و مردم با شوق خاصی به تشویق کشتی‌گیران پرداختند.
سرپرست فدراسیون کشتی با بیان این‌که نماینده اتحادیه کشتی و سرمربیان تیم‌های ملی از سطح مسابقات ابراز رضایت داشتند، عنوان کرد: نحوه برگزاری رقابت‌ها نیز باتوجه به بضاعت شهرستان اندیمشک به بهترین شکل انجام شد.
وی همچنین سطح کیفی مسابقات را با توجه به حضور فرنگی‌کارانی کشور‌های صاحب نام کوبا، آذربایجان، گرجستان و ارمنستان خوب ارزیابی کرد و گفت: کشور‌ها طبق برنامه فنی‌شان پیش می‌روند و فراوانی رقابت‌ها در تقویم اتحادیه جهانی باعث می‌شود کشور‌های مختلف بر اساس شرایط خاص خودشان و برنامه تمرینی که دارند برای حضور در رقابت‌های مختلف برنامه‌ریزی کنند. یکی از اهداف ما سنجیدن کشتی‌گیران کشور و نفرات مدعی برای حضور در تیم ملی بود که قطعاً کادر فنی تیم ملی نیز از شرایط جام تختی راضی بود.

بنی تمیم در پایان درباره این‌که گویا قرار است انتخابات فدراسیون کشتی پس از المپیک ۲۰۲۰ برگزار شود نیز عنوان کرد: شخصاً اعتقادم این است که اگر به فکر کشتی هستیم، انتخابات باید هر چه سریع‌تر برگزار شود. شاید اگر بخواهم به فکر خودم باشم، بگویم که باتوجه به این تصمیم تا المپیک در این سمت هستم، ولی به این صورت فکر نمی‌کنم، زیرا به نظرم این بلاتکلیفی به کشتی کشور ضربه می‌زند.
منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار