کد خبر: 943554
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۴
بررسی بعضی پرونده‌های جنایی نشان می‌دهد که سرچشمه آن یک اختلاف جزیی یا مشاجره و درگیری ساده‌ای بوده است که معمولاً افراد به جای اینکه خواسته خود را از طریق قانون پیگیری کنند، تصمیم به تسویه حساب شخصی می‌گیرند، غافل از اینکه مرتکب جرم سنگینی مانند آدم‌ربایی یا جرائم دیگر شده‌اند. پرونده دعوای اینستاگرامی پسر جوانی با بستگان نزدیکش که به تازگی ورق خورده از این مدل پرونده‌هاست که در نهایت به ضرب و جرح، اقدام به آدم‌ربایی و سرقت ده‌ها میلیونی به ختم شده است.

سرویس حوادث جوان آنلاین: به گزارش خبرنگار ما، چندی قبل پسر جوانی به اداره پلیس رفت و گفت: سه مرد مسلح با قمه و چاقو او را مورد ضرب و جرح قرار داده و مبلغ ۳۷‌میلیون و ۵۰۰‌هزار تومان از او سرقت کرده‌اند. شاکی در توضیح ماجرا گفت: من کار پرداز شرکتی هستم به همین دلیل همیشه مبلغ زیادی پول همراه دارم. امروز قرار بود ۳۷‌میلیون و ۵۰۰ هزار تومان از شرکت که در دست من بود به حساب شرکت واریز کنم، اما به خاطر انجام کاری وقت نکردم و پول داخل کیفم بود. ساعتی قبل با خودروی پژو ۲۰۶ خودم از شرکت بیرون آمدم و همراه یکی از دوستانم به نام احمد راهی خانه‌مان شدیم. حوالی شهرک استقلال در شرق تهران بودیم که سه مرد مسلح با قمه و چاقو راه ما را سد کردند. آن‌ها مرا به زور از داخل خودرو بیرون کشیدند و به شدت کتک زدند. احمد با دیدن این صحنه از ترس فرار کرد و از رهگذران درخواست کمک می‌کرد که با جمع شدن رهگذران سه مرد قمه به دست قصد داشتند مرا به زور به داخل خودروام ببرند و با خود ببرند، اما من مقاومت کردم و آن‌ها هم از ترس اینکه گرفتار مردم نشوند خودروی مرا سوار شدند و از محل گریختند. وی ادامه داد: دقایقی بعد سارقان خشن خودروی مرا داخل خیابانی رها کردند و وقتی به سراغ خودروام رفتم، دیدم آن‌ها ۳۷‌میلیون و ۵۰۰‌هزار تومان را از داخل کیفم سرقت کرده‌اند. پس از طرح این شکایت پرونده به دستور قاضی علی وسیله ایرد موسی برای رسیدگی در اختیار تیمی از مأموران پلیس قرار گرفت. در حالی که بررسی‌ها درباره این حادثه ادامه داشت شاکی به اداره پلیس رفت و یکی از سارقان را به مأموران معرفی کرد. وی گفت: یکی از سارقان قمه به دست برادر زن عموی من است. آن روز در حالی که کتک می‌خوردم، او را شناسایی کردم، اما مشکوک بودم تا اینکه پس از بازبینی فیلم دوربین مداربسته محل حادثه، او را شناختم. پس از این مأموران بهنام، برادر زن عموی شاکی را بازداشت کردند. وی ابتدا منکر جرم خود شد، اما وقتی با تصویری که دوربین‌های مداربسته از او ثبت کرده بودند روبه‌رو شد ناچار لب به اعتراف گشود.
وی گفت: شاکی با عمو و زن عمویش که خواهر من است اختلاف دارد. او شش‌ماه قبل به مغازه دامادمان آمد و خسارت زیادی به مغازه و وسایلش وارد کرد. پس از این از او شکایت کردیم و او در دادگاه به حبس و جریمه و دیه محکوم شد. به همین خاطر او از ما کینه به دل گرفت و هر روز در اینستاگرام و تلگرام به خواهرم و عمویش فحاشی می‌کرد و گاهی هم پرخاشگری‌ها و فحاشی‌هایش را استوری می‌کرد تا دیگران ببینند. من چند بار با او قرار گذاشتم تا با هم حرف بزنیم یا دعوا کنیم تا اینکه روز حادثه با هم قرار گذاشتیم. من از ترس با دو نفر از دوستانم به محل رفتیم و با او و دوستش درگیر شدیم، اما اصلاً از داخل خودرواش سرقت نکردیم. متهم در پایان گفت: او قصد انتقام‌گیری از من و خواهرم و عمویش دارد که ادعا کرده من پول‌های او را سرقت کرده‌ام. متهم در ادامه برای تحقیقات بیشتر و روشن شدن زوایای پنهان این حادثه به دستور قاضی علی وسیله ایرد موسی در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت. مأموران در تلاشند تا دو همدست متهم را دستگیر کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار