کد خبر: 943437
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۲
مدیر کل میراث فرهنگی استان اردبیل:
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل خواستار مشارکت جامعه دانشگاهی استان در تدوین طرح تفضیلی گردشگری اردبیل شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، نادر فلاحی در نشست همفکری با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل در خصوص راه اندازی هتل اسکول اردبیل تصریح کرد: بازنگری طرح جامع خروجی مطلوبی ندارد و به همین دلیل تهیه طرح تفضیلی گردشگری در دستور کار قرار گرفته است.

وی متذکر شد: با وجود اینکه میراث فرهنگی بخش دانشگاهی را بازوی یاری گر امور آموزشی و پژوهشی خود می داند، اما میزان همکاری و مشارکت مقبول نیست و انتظار ما توسعه همکاری ها به ویژه در بخش آموزش و پژوهش است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با اعلام آمادگی در خصوص راه اندازی اولین هتل اسکول در شهر سرعین اضافه کرد: علاوه بر این در بحث آموزش فعالان گردشگری و صنایع دستی نیز آماده مشارکت با دانشگاه آزاد اسلامی استان هستیم.

در این نشست رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل نیز در خصوص راه اندازی هتل اسکول سرعین اعلام آمادگی کرد و گفت: در فاز نخست فعالیت هتل اسکول آموزش نظری در مرکز آموزش شهر سرعین و آموزش عملی در هتل لاله پیش بینی شده است.

اسحاق رسولی با اشاره به دایر بودن رشته کارشناسی گردشگری در دانشگاه آزاد سرعین افزود: لازم است تدابیری برای رونق این رشته اتخاذ شود؛ چرا که میزان استقبال فعلی از آن مطلوب نیست.

وی بیان کرد: در صورتی که میراث فرهنگی استان نیازهای آموزشی خود را اعلام کند، دانشگاه می تواند در برگزاری و پیاده سازی آن اقدام کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل همچنین به اجرای 30 طرح پژوهشی با دستگاه های اجرایی استان اشاره و تاکید کرد: در قالب تفاهم نامه با اداره کل میراث فرهنگی استان نیز، آماده انجام امور پژوهشی هستیم.   

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر