کد خبر: 943419
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۸
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر:
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر گفت:با امکانات پیشرفته آزمایشگاهی آماده همکاری با مراکز تولیدی و صنعتی هستیم.

ابراهیم قربانی  در بازدید مدیران از دانشگاه آزاد، از فعالیت یکصد آزمایشگاه و کارگاه مجهز به فناوری‌های روز خبر داد و اظهار کرد: این دانشگاه با تجهیزات و امکانات پیشرفته آزمایشگاهی و تحقیقاتی آماده همکاری با واحدهای تولیدی و صنعتی و ادارات مختلف است.

 وی گفت: این دانشگاه با فضای مناسب آموزشی و پژوهشی از پروژه‌های مرتبط تحقیقاتی جهت اجرای پروژه‌های مشترک حمایت کرده و آمادگی داریم با بهره‌گیری از پرسنل متخصص دانشگاهی در این راستا با ادارات همکاری کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر افزود: این دانشگاه با دارا بودن مجهزترین لابراتوار زبان و وجود رشته زبان انگلیسی از مقطع کارشناسی تا دکترا و اساتید با تجربه در این رشته آماده برگزاری دوره‌های آموزشی ضمن خدمت، کوتاه مدت و بلند مدت در حوزه زبان انگلیسی برای کارکنان و خانواده‌های آنها است.

این مقام مسوول همچنین به امکانات ورزشی این دانشگاه نیز اشاره کرد و گفت: مجموعه ورزشی این دانشگاه با تجهیزات پیشرفته ورزشی و سالن‌های اختصاصی فوتسال، بسکتبال، هندبال، کشتی، والیبال، ژیمیناستیک، تنیس، بدنسازی و زمینه تحصیل در گرایش‌های مختلف ورزشی تا مقطع دکترا و وجود کارشناسان و اساتید با تجربه ورزشی آماده عقد قرارداد و برگزاری مشترک مسابقات ورزشی در سطح ملی و بین‌المللی است.

وی تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر در حوزه رفاهی نیز با ظرفیت‌های بالغ بر یک‌هزار نفر خوابگاه اختصاصی برای خواهران و برادران داشته و می‌تواند پیش زمینه برای برگزاری همایش‌های ملی و مسابقات در رشته‌های مختلف در سطح کشوری باشد.

قربانی در پایان با ارائه گزارشی از عملکرد این دانشگاه خاطرنشان ساخت: این دانشگاه هم اکنون با 4500 نفر دانشجو و بیش از 200 نفر هیات علمی و مدعو و 131 رشته تحصیلی از مقطع کاردانی تا دکترا بزرگترین واحد دانشگاهی شمال‌شرق استان و مراکز آموزش عالی منطقه ارسباران است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر