کد خبر: 942802
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۶
حجاب وعفاف
بي شك چادر براي بانوان مانند قلعه اي است كه آنان براي صيانت خود از نگاه هاي افراد هوس ران، با اختيار انتخاب مي كنند و فوائد و آثار مثبت فراواني برايشان دارد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان،سرهنگ جهانگیر کریمی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان  می گوید هر چیز که در معرض دید باشد چادرآسیب قرار می گیرد به خصوص پوشش زنان پس حجاب، قلعه است يا زندان؟
ديوارهاي بلند با برجك هاي نگهباني، دري بزرگ و بسته و درباني كنارش ايستاده و اغلب مسلح و جمعي درون اين بنا و داخل اين محدوده و مراقبت در ورود و خروج اشخاص اين ها مشخصات كجاست؟ قلعه يا زندان؟
شباهت هاي بسياري ميان اين 2 واژه است، اما چرا زندانيان، در پشت اين ديوارهاي بلند و درهاي بسته محبوسند؟! چرا قلعه نشينان، درون اين د‍ژ استوار پناه گرفته اند؟! ترس از چيست ؟ چرا محدوديت؟
به يك تفاوت بايد خوب دقت كرد. در را به به روي زندانيان مي بندند تا به بيرون فرار نكنند و مزاحم جامعه نشوند و در قلعه را مي بندند تا دشمن و مهاجم از بيرون به داخل دژ و قلعه رخنه نكند. زندانيان اگر بگريزند، فساد و جرايم و تبهكاريشان به افراد جامعه مي رسد، ولي مهاجمان اگر به درون قلعه بیايند، بي گناهان را مي كشند و اموال آنها را به غارت مي برند.
پس براي حفظ اموال و جان هاي خود، درون قلعه مي روند. اين مراقبت و محدوديت، طبيعي ، پذيرفتني و قابل قبول است. حال يك سوال مطرح مي شود كه آيا چادر  براي بانوان مانند قلعه است يا زندان؟!
در پاسخ بايد گفت، بي شك چادر و یا هر پوشش مناسب دیگری  براي بانوان مانند قلعه اي است كه آنان براي صيانت خود از نگاه هاي افراد هوس ران،  انتخاب مي كنند كه فوائد و آثار مثبت فراواني برايشان دارد .
باید اذعان کرد که حجاب،بیانگر وقار و افتخار یک زن است.حجاب، بند محمکی بر پای پلید شهوت است. حجاب، منشور والای آگاهی است. حجاب، گام  بلند انسان در کوچه های معنی و سند اطاعت از فرمانده هستی است.حجاب، تجلی اراده زن مصمم مسلمان است. حجاب، بوی خوش گل عفاف است.حجاب، تضمین تداوم زیبایی و شرافت است.حجاب، آزادی از پلیدی ها و شهوات است.حجاب، سنگی بر پوزه بلهوسان و دشمنان شرف و حیثیت زن است.
مثل زن بی حجاب
زن بی حجاب همچون میوه شاخه ای است که از دیوار باغ به بیرون آویزان است و هر رهگذری به سوی آن دست دراز می کند. یا مانند گلی است که هر کس به چیدن آن تمایل دارد اما حجاب بهترین حافظ و حصاری است که زن را از خطر بیگانه حفظ می کند و بهترین کلاس تمرین و آموزش درس حجاب، برای بانوان خواندن نماز است. چرا که زن موظف است در هر شبانه روز پنج بار با حجاب کامل رو به درگاه پروردگار یکتا بایستد و با او رازو نیاز کند.
سخني با افراد بد پوشش
خواهرام ! روی سخنم با توست! تو که با پوشش نامناسبت زمینه لذت افراد هوسران را فراهم کرده ای و زیبائیت را رایگان در اختیار همگان قرار می دهی! آیا می دانی با این کار رضایت شیطان، افراد لا ابالی و چشم چران هرزه را به دست می آوری و رضایت پروردگارت را از دست می دهی!
حقیقت این است که در حجاب کامل، رضای خدا، پیامبر خدا(ص)، امامان معصوم(ع)، مردم با ایمان و خانواده های شهداست، ولی پوشش نامناست و غربی تو ، رضایت شیطان، افراد لا ابالی و چشم های هرزه را به دنبال دارد. حال فکر می کنی باید به دنبال جلب رضایت کدام یک باشی؟ حجاب یا بی حجابی
خواهرم!
مگر شما جواهرات قیمتی خود را در پوشش قرار نمی دهید تا از دسترس نا اهلان دور بماند، چه گوهری گران تر از وجود خود شماست؟! چرا خود را ارزان در جلوی هر چشمی قرار می دهید؟! مگر نه این است کسانی که به شما نگاه بد می کنند، شما را برای خودشان می خواهند؟
خواهرم !
اگر جلوه گری و دل ربایی امروز شما، علاقه مردی را به همسرش کم کرد، فردا زن زیبای دیگری با جلوه گری خود، دل شوهر شما را خواهد ربود و رونق زندگی شما را کم خواهد کرد.
خواهرم!
اشتباه می کند کسی که خیال می کند بی حجابی نشانه تمدن است.خیال می کند نگاه آلوده دیگران به سود اوست.اگر برادر شما بنای ازدواج داشته باشد و شما را وکیل کند، آیا شما دختری را برای او انتخاب می کنید که هر روز چشم هزاران جوان هرزه به او افتاده، یا کسی را که عفاف و حجاب او کامل تر و از چشم هوسبازان دورتر بوده است؟
پس، بیدار شو و به خویش بازگرد و پوشش خود را کامل کن و از فواید حجاب، خود و جامعه ات را بهره مند گردان.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار