کد خبر: 942189
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۷
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل:
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران اداره کل تبلیغات اسلامی با محوریت کمیته تبلیغ و ترویج دستاوردهای نهضت روح‌الله بیش از 140 برنامه را برگزار خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: این 140 برنامه در قالب 41 عنوان و با محوریت روحانیون و اقشار تحت پوشش این اداره کل اعم از قاریان، مداحان، شاعران، هیئت‌های مذهبی و اقشار تاثیرگذار در ایام‌الله دهه فجر برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: ما از دی ماه برگزاری برنامه‌های متنوع را با حضور اقشار مختلف آغاز کردیم که نمونه آن همایش شاعران حسینی و هیئت‌های مذهبی بوده که در هفته‌های گذشته برگزار و در روزهای آینده نیز همایش مبلغان و روحانیون را به همراه قاریان و حافظان قرآن برگزار خواهیم کرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل افزود: سعی می‌کنیم با نگاه و تفکر ارزشی، جهادی و انقلابی بتوانیم با دعوت از گروه‌های مختلف برنامه‌های گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را با محوریت مساجد و هیئت‌های مذهبی برگزر کنیم تا اقشار مختلف مردم بتوانند از این برنامه‌ها بهره بگیرند.

ستوده دستاورد 40 ساله انقلاب را همتراز با دستاورد همه دوران خفقان و حاکمان ظلم و جور و حتی فراتر از این دستاوردها در عرصه علمی، فرهنگی، تبلیغی و توسعه‌ای علوم مختلف اعلام کرد و گفت: هر چند این دستاوردها به شایستگی تبیین نشده اما در پاسداشت 40 سالگی انقلاب وظیفه همه است تا ثمره نهضت برگرفته از مکتب حسینی را با هدایت‌های امام راحل و حضور مردم در صحنه‌های مختلف به شایستگی تبیین و تشریح کنیم تا دنیا بداند که این انقلاب نهضتی فراتر از یک حرکت مقطعی و ظاهری بوده است.

وی ادامه داد: هر چند دشمنان ما امروز تلاش می‌کنند تا با یک مقایسه نارس و آمیخته به اغراق و تزویر دستاورد 40 ساله انقلاب را با دوران ستمشاهی قیاس کنند اما وجدان‌های منصف و اندیشه‌های پاک همچنان بر این باورند که در این 40 سال دستاوردهای محیرالعقولی به دست آمده است که حتی گاه دشمنان ما به ان اذعان می‌کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: در این ایام فرخنده 40 سالگی انقلاب اسلامی ایران وظیفه همه دستگاه‌ها و نهادهای دلسوز انقلابی بر این است تا تبیین و تشریح درست از مجاهدت 40 ساله را به نمایش بگذارند که قطعا ما نیز با حضور در نمایشگاه بزرگ دستاوردهای انقلاب اسلامی تبیین‌گر این حقیقت روشن خواهیم بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر