کد خبر: 940717
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۹
رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی از دادستانی‌ در خواست کرد
رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی از دادستانی‌های سراسر استان درخواست استعلام کامیون‌های حامل درخت از منابع طبیعی را داشت.

محمد وحدتی هلان  اظهار کرد: قلع و قمع درختان یک امر ناپسند بوده و تمام نمایندگان استان آن را محکوم می‌کنند.

وی افزود: همه مردم در حفظ محیط زیست موظف به صیانت از محیط زیست دارند به طوریکه حتی یک درخت و حفظ آن نیز برای ما ارزش دارد.

رئیس مجمع نمایندگان استان با اشاره به دستور دادستان انقلاب مبنی بر توقف قطع درختان و جلوگیری از هرگونه حمل و نقل درخت توسط کامیون‌ها به هر جای کشور اشاره کرد و گفت: این یک دستور قاطع بوده و جلوی هرگونه حمل و نقل درختان در جاده‌ها را گرفته ولی آنچه که اهمیت دارد موضوع حمل و نقل برخی درختان زائد غیرجنگلی است که حمل آنها نیز متوقف شده است.

وی توضیح داد: برخی افراد با حمل درختان غیرجنگلی و زائد کسب درآمد می‌کردند ولی دستور دادستان منجر به بیکاری این افراد هم شده است.

وحدتی با اشاره به دستور دادستان شهرستان مرند مبنی بر اینکه با استعلام و تشخیص اداره منابع طبیعی، درختات زائد غیرجنگلی اجازه حمل و نقل در جاده‌ها را دارند، افزود: از دادستان‌ها و فرمانداران سایر نقاط نیز می‌خواهیم تا با استعلام از منابع طبیعی و تشخیص اجازه تردد به این نوع حمل و نقل‌ها را بدهند تا به تبع آن رانندگان و روزی بگیران از طریق فروش درختان زائد غیرجنگلی قربانی این ماجرای ارسباران و قره‌داغ و درختان جنگلی نشوند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر