کد خبر: 940545
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۲
قائم مقام صدا و سیمای آذربایجان‌شرقی:
قائم مقام صدا و سیمای آذربایجان‌شرقی گفت: بحث قاچاق و صدمات آن به تولید و اشتغال کشور غیرقابل جبران است و برای مبارزه با آن به بسترسازی فرهنگی، تبلیغاتی و آموزشی و عزم عمومی نیاز است.

علی عیسی‌زاده در نشست کارگروه فرهنگی و تبلیغات کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان با اشاره به اینکه ضربه مهلک قاچاق کالا به اقتصاد کشور آثار جبران ناپذیری دارد، اظهار کرد: بحث قاچاق و صدمات آن به تولید و اشتغال کشور غیر قابل جبران است و برای مبارزه با آن به بسترسازی فرهنگی، تبلیغاتی و آموزشی و عزم عمومی نیاز است و  شبکه استانی با تمام توان آماده همکاری است.

وی با تاکید بر اینکه مقابله و مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالا باید  به یک فرهنگ و مطالبه عمومی مردم تبدیل شود، گفت: شبکه استانی در کنار دیگر ابزارهای اطلاع‌رسانی از جمله شبکه‌های اجتماعی می‌تواند با برنامه‌های فرهنگی در کاهش میزان قاچاق کالا تاثیرگذار باشد.

قائم مقام صداوسیمای آذربایجان‌شرقی تولید و پخش بیش از 110 ساعت برنامه رادیوئی و تلویزیونی و بیش از 500 دقیقه گزارش خبری در موضوع مقابله با قاچاق کالا در 9 ماهه گذشته  را یاد آور شد و بر عزم جدی شبکه استانی برای تداوم اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی  تاکید کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر