کد خبر: 940415
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰
مدیرشبکه بهداشت و درمان بناب مطرح کرد
مدیر شبکه بهداشت و درمان بناب از فاضلاب شهرک ولی عصر(عج) بناب به عنوان یکی از مشکلات اساسی منطقه نام برد و گفت: نزدیک به یک سال است که هیچ اقدام مؤثری در این خصوص صورت نگرفته و با نزدیک شدن فصل گرما احتمال شیوع انواع بیماری‌ها وجود دارد.

سیدجلال حسینی  در جلسه کار گروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان بناب که با حضور محمدحسین صومی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز و معاونان وی ترتیب یافته بود، با انتقاد از عدم حل مشکلات بهداشتی میدان دواب این شهرستان اظهار کرد: با وجود اینکه برخی اقدامات صورت گرفته ولی گلایه داریم و برای پیشگیری از بیماری‌های مشترک انسان و دام اقداماتی صورت نگرفته است.

وی سپس از پذیرش نزدیک به 100 هزار نفر بیمار طی 6 ماه گذشته در بیمارستان امام خمینی (ره) بناب خبر داد و تصریح کرد: شانتاژهای خبری برخی رسانه‌ها و بزرگ‌نمایی مشکلات حوزه بهداشت و درمان جواب مناسبی برای مسئولانی که شبانه روز در این حوزه تلاش می‌کنند، نیست.

این مدیر مسئول در مسائل بهداشتی و درمانی یادآور شد: هم اکنون 45 پزشک متخصص در بیمارستان امام خمینی(ره) و 15 پزشک متخصص در بیمارستان شهدای بناب مشغول خدمت هستند که در سال 1392 یک چهارم این میزان پزشک وجود نداشت.

حسینی از بهره‌برداری 3 پروژه درمانی همزمان با ایام دهه‌فجر امسال در شهرستان بناب خبر داد و افزود: در حوزه درمان شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان بناب از فاضلاب شهرک ولی عصر(عج) بناب به عنوان یکی از مشکلات اساسی منطقه نام برد و گفت: نزدیک به یک سال است که هیچ اقدام مؤثری در این خصوص صورت نگرفته و با نزدیک شدن فصل گرما احتمال شیوع انواع بیماری ها وجود دارد

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر