کد خبر: 940339
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۶
تزریق چربی یکی از روش هایی است که جهت زیباسازی و جوانسازی پوست مورد استفاده قرار می گیرد. ای روش اگر در سن مناسب انجام شود نتیجه ای دلخواه برای فرد به وجود خواهد آمد. این روش به عنوان یکی از روش های بی خطر و کم عارضه در جوانسازی شناخته می شود.

تزریق چربی

سن مناسب برای تزریق چربی به نواحی مختلفی از صورت و بدن یکی از سوالات رایجی است که ممکن است به ذهن هر یک از کاندیداهای استفاده از این روش خطور کند. به طور کلی می توان گفت که سن خاصی برای انجام تزریق چربی به طور قطع وجود ندارد اما پزشکان متخصصی که این روش از جوانسازی را برای پوست به کار می برند افرادی با سن بالای 16 سال را مناسب برای تزریق می دانند. در واقع می توان گفت حداقل سن مناسبی که برای تزریق چربی با نتایج دلخواه باید مورد نظر قرار بگیرد افراد 16 ساله و بالاترین سن برای استفاده از این روش نیز 60 سال می باشد.

اگر در سنین مناسب اقدام به تزریق چربی صورت بگیرد این مزیت را دارد که ماندگاری بالا رفته و در نتیجه ظاهر فرد نیز به شکلی مناسب تر و دلخواه جلوه خواهد نمود.

در حقیقت زمانی که سن افراد بالا می رود سفتی پوست به مرور زمان از بین می رود و آثاری از چین و چروک روی آن نمایان می شود در نتیجه با وجود کششی که از جاذبه زمین بر پوست وارد می شود پوست زیبایی اولیه خود را ندارد و برای رفع این موارد اقدام به تزریق چربی یک روش مناسب و بی خطر است. البته گاهی در سنین پایین نیز شاهد وجود خطوطی از جمله خط اخم روی صورت افراد هستیم که در نتیجه این افراد در هر سنی که باشند می توانند از روش تزریق چربی در نواحی مختلف صورت خود استفاده کنند. تزریق چربی علاوه بر نواحی صورت در قسمت های مختلف از بدن نیز کاربرد دارد.

 سن مناسب برای تزریق چربی

کاشت مو

یکی از روش های مناسب برای جبران و ترمیم موهای از دست رفته سر و یا موهای ریش و سبیل در آقایان کاشت مو می باشد. کاشت مو در ناحیه سر برای خانم ها و آقایان انجام پذیر می باشد. کاشت مو یک روش بسیار حساس است که باید به شیوه ای صحیح انجام شود تا موهای کاشته شده ریزش مجدد نداشته باشند.

در کاشت مو با روش مناسب امکان بازگشت 70 تا 90 درصد از موهای از دست رفته وجود دارد و برای افرادی که دچار طاسی و یا ریزش موی شدید و کم پشتی موها شده اند مناسب می باشد.

در واقع می توان گفت کاشت مو عبارت است از جابجایی در ریشه فولیکول های مو که اغلب از پشت سر فرد که موهای کم پشت تری دارد گرفته می شود و به ناحیه ای که دچار ریزش شده باشد منتقل می شود. قبل از اقدام به کاشت مو رعایت نکاتی ضروری است تا جوابدهی این روش به بالاترین حد ممکن برسد.

کاشت مو برای افرادی که سن آنها زیر 23 سال می باشد  مناسب نبوده و در واقع سن فردی که قرار است کاشت مو را انجام دهد تاثیر زیادی بر طرح موهایی که کاشته می شوند دارد.

 سن مناسب برای تزریق چربی

کاشت ابرو

کاشت ابرو یکی از روش های مناسبی است که می تواند ظاهر طبیعی ابرو را به صورت افراد بازگرداند. عوامل ریزش ابرو متعدد هستند و برای جبران موهای از دست رفته در این قسمت استفاده از روش جراحی زیبایی با عنوان کاشت ابرو روشی مناسب می باشد.

برای این که کاشت ابرو با ظاهری مناسب همراه باشد ابرو به سه قسمت تقسیم شده و ریزش ابرو در قسمت های تاج، بدنه و دم ابرو به شکل دقیق مورد بررسی قرار می گیرد. در هر قسمت زاویه خواباندن موها و همین طور منافذی که ایجاد می شود اهمیت دارد و این امر ظریف دقت بالایی را جهت طبیعی به نظر رسیدن موهای ابرو می طلبد.

برای انجام کاشت ابرو معمولا از موهای سر استفاده می شود که در نهایت پس از کاشت رشد می کنند و لازم است که کوتاهی در مدت زمان های خاصی برای ابرو صورت بگیرد. اگر در روش کاشت ابرو به شکل مناسب از گرافت هایی استفاده شود که تقسیم بندی آنها بسیار ریز و ظریف است در نتیجه قرارگیری موها با برش های احتمالی که دارای کوچکترین اندازه ممکن است صورت می گیرد و نتیجه این امر این است که جای زخم در ناحیه کاشت به کمترین شکل ممکن می رسد و در نهایت به موهای قبلی موجود در روی ابرو نیز آسیبی وارد نخواهد شد. مراحلی که برای انجام کاشت ابرو وجود دارد به صورت یک بیهوشی موضعی انجام پذیر است و نیازی به بستری شدن در مدت زمان طولانی ندارد.

کلینیک پوست و مو و زیبایی رز دارای سابقه چندین ساله و دارای پیشرفته ترین امکانات و تجهیزات پزشکی با تکنولوژی روز دنیا می باشد. همین امر سبب گردیده است تا این کلینیک پوست و مو جزء یکی از بهترین کلینیک های پوست و مو و زیبایی در تهران لقب گیرد. این کلینیک کلیه خدمات پوست و زیبایی را نازلترین قیمت و بالاترین کیفیت به متقاضیان گرانقدر ارائه خواهد داد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار