کد خبر: 940094
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۱
عضو شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور :
عضو شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: ناآگاهی برخی‌ها در فتنه 88 موجب شد برخی آشوبگران به بهانه حمایت از مردم به خیانت‌هایی علیه مردم مرتکب شدند که داعش در سوریه و عراق نشد.

حسین کاشانی‌پور  در همایش 9 دی در جمع مردم مراغه  اظهار داشت:  فتنه سال 88 با برنامه‌ریزی قبلی آمریکایی‌ها برای به‌وجود آوردن انقلاب رنگی در ایران راه افتاد اما با بیداری رهبری و مردم نقش بر آب شد.

وی افزود: آمریکا و صهیونیست‌ها آشوب‌های پس از انتخابات را برای تسلط بر ایران و براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران برنامه‌ریزی کرده بودند.

کاشانی‌پور با اشاره به حماسه به یادماندنی مردم در انتخابات آن سال یادآور شد: سران فتنه با ندانم‌کاری خود به دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران چوب حراج زدند.

عضو شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در ادامه اظهار داشت: ناآگاهی برخی‌ها در فتنه 88 موجب شد برخی آشوبگران به بهانه حمایت از مردم به خیانت‌هایی علیه مردم مرتکب شدند که داعش در سوریه و عراق نشد.

کاشانی‌پور با بیان اینکه در فتنه سال 88 دست آمریکا در دشمنی با ایران بیشتر از هر زمانی رو شده بود، خاطرنشان ساخت: بیشتر تحریم‌های آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران از آن زمان آغاز شده است.

وی ادامه داد : کسانی که حرف از رفع حصر می‌زنند خود فتنه‌گر هستند، بیان داشت: نهم دی مردم ایران با تبعیت از رهبر معظم انقلاب تیر خلاص را به فتنه‌گران زند.

کاشانی‌پور با اشاره به مشکلات اقتصادی در کشور عنوان کرد: علت گرانی‌ها در بازار، نبود نظارت و بی‌تدبیری مسوولان اجرایی است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر