کد خبر: 939939
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۸
دادستان استان سمنان تاکید کرد؛
دادستان سمنان بر لزوم حفظ و صیانت از اراضی بستر رودخانه ها و مسیلها در استان سمنان تأکید کرد.

حیدر آسیابی در سومین جلسه شورای حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی استان سمنان گفت: این جلسه با دستور بررسی راهکارهای هم افزایی دستگاه های اجرایی استان در کاهش اثرات اجتماعی آزادسازی تصرفات غیرمجاز بستر رودخانه ها تشکیل شده است.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع حفظ و صیانت از اراضی بستر رودخانه ها و مسیل ها و روند فزآینده و رو به رشد تجاوز به اراضی بستر مسیل ها و رودخانه ها و گرایش به ارتکاب تخلفات در این زمینه، موضوع حفظ و حراست از این اراضی، در دستور کار شورای حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی استان سمنان قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای سمنان نیز ضمن ارائه گزارشی در خصوص اقدامات انجام شده در مدیریت رودخانه های استان، به مهمترین قوانین مرتبط با مباحث رودخانه اشاره و توضیحات مورد لازم را ارائه کرد.

ایرج حیدریان ضمن تأکید به مباحث مربوط به حفظ و صیانت از اراضی بستر رودخانه ها و مسیلها، به بیان چالش های موجود و ارائه راهکار های پیشنهادی شرکت آب منطقه ای سمنان در جهت بهبود امور اشاره داشت.

در ادامه این جلسه ضمن بحث و بررسی در خصوص چگونگی صدور سند مالکیت اراضی بستر رودخانه ها، بر ضرورت تشکیل دادگاه های تخصصی جهت رسیدگی به شکایات مربوط به حوزه آب بالاحض تجاوز به بستر رودخانه ها تاکید شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار