کد خبر: 939816
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۸
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان
روز نهم دی ماه در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز «بصیرت» تبدیل به یوم الله و ماندگار شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان،به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین رضا صادقی در آستانه فرا رسیدن روز 9 دی با اشاره فرمایش مقام معظم رهبری مدظله العالی« مردم عزیز ما در روز نهم دی، آنچنان عظمتی از خود نشان دادند که دنیا را خیره کرد.» اظهار داشت: حماسه نهم دی ماه و حضور عاشورایی مردم حماسه ساز و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی 9 دی ماه 1388 نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زریّن دیگری در افتخارات مرد و زن ایرانی به حساب می آید . حماسه 9 دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد در برابرتمام دنیای آنها خواهند ایستاد.
وی در ادامه افزود: روز نهم دی ماه در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز «بصیرت» تبدیل به یوم الله و ماندگار گردید. در این روز ماندگار و تاریخی ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، حماسه ای دیگر آفرید و دشمنان خدا و دینش را مأیوس و ناامید ساخت و قلب امام زمان (عج) و نائب بر حقش حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(دامت برکاته) را شاد ساخت.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان ادامه داد: نهم دی، روز غلبه جنود الهی بر جنود شیطان است. روز خروش ملت ایران و آشکار ساختن خشم مقدس در برابر اهانت ها و حرمت شکنی های عده ای غافل و یا مزدور وابسته به اجانب نسبت به مقدسات در روز عاشورای حسینی است.
حجت الاسلام و المسلمین رضا صادقی بر اینکه مردم همیشه برای مسئولان پشتوانه ای عظیم بوده اند و اهمیت حضور آنها نیز در این بزنگاه ها پررنگ تر می شود، اظهار داشت: بزرگداشت حماسه هایی همچون نهم دی ماه سال 88 نکاتی همچون دین داری و وفاداری به آرمان های و اهداف والای جمهوری اسلامی و پشتیبانی از ولایت فقیه را که موجب حضور مردم در صحنه ها می شود یادآور خواهد شد.
وی با تأکید بر لزوم اهتزاز مستمر پرچم "بصیرت "، "دشمن شناسی" و "ولایت مداری" در هر زمان و مکان در ادامه گفت: برگزاری حماسه 9 دی، از یک انحراف و خطای تاریخی و فرصت دهی برای تولید فتنه‌های پرهزینه علیه انقلاب و ملت ایران با تأسی از سیره مقام عظمای ولایت و رهبری امام خامنه‌ای (مدظله العالی) را باعث شد و با یاداوری این رخداد عبرت آموز و مصونیت ساز، نباید به دشمن اجازه داد تا با حیله‌گری، مولفه‌های قدرت جمهوری اسلامی را سلب و سودای براندازی نظام و انقلاب رادر ذهن شیطانی خود بپروراند.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در پایان گفت: از آحاد ملت مومن و انقلابی دعوت می شود تا با حضور قاطع و باصلابت خود در مراسم راهپیمایی روز 9 دی یاد و خاطره این حماسه بزرگ را زنده نگه دارند تا خیانت فتنه گران و حامیان و طراحان آن در اذهان و افکار عمومی به فراموشی سپرده نشود و از توطئه های دشمنان نیز با بصیرت خویش جلوگیری نمایند.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار