کد خبر: 939778
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۹
امام جمعه ورزقان:
امام جمعه ورزقان گفت: احبان تریبون باید واقعیت‌های فتنه ۸۸ را برای مردم تبین کنند، متاسفانه کسانی هستند که به فکر تطهیر فتنه‌گران بوده و از سوءتفاهم و بداخلاقی حرف می‌زنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی پورمحمد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اظهار داشت: کسانی که عقل دارند، نظام اسلامی را با رژیم طاغوت پهلوی مقایسه نمی‌کنند.

وی به سالروز تشکیل نهضت سوادآموزی اشاره کرد و افزود: قبل از انقلاب اسلامی۴۷ درصد مردم سواد خواندن، نوشتن و بعضا در حد دیپلم سواد داشتند اما امروز به برکت انقلاب اسلامی و خون شهدا، ۵ میلیون نفر دانشجو در کشور داریم و تقریبا صددرصد مردم باسواد هستند و تا آخرین مقاطع تحصیل کردند.

امام جمعه شهرستان ورزقان با اشاره به سالروز شهادت شیخ نمر در عربستان سعودی گفت: متاسفانه تمام مجامع بین‌المللی بی‌شرمانه در مقابل این اقدام رژیم آل‌سعودی سکوت کردند.

وی به ابلاغ پیام رهبر کبیر انقلاب اسلامی به گورباچف اشاره کرد و افزود: زمانی که هیچ‌کس فکر فروپاشی حکومت شوروی را نمی‌کرد، رهبر انقلاب اسلامی در پیامی خطاب به گورباچف فرمودند؛ مشکلات شوروی اقتصادی نیست بلکه مشکلات شما دینی است و ریشه مشکلات اقتصادی نیز همین بی‌دینی است.

پورمحمد در ادامه به حماسه ۹ دی ماه اشاره و تصریح کرد: ۹ دی روز بصیرت و سالروز میثاق امت با ولایت است که همیشه در تاریخ ماندگار خواهد شد، در انتخابات سال ۸۸ مشارکت ۸۲ درصدی مردم شریف ایران ثبت شد و این حضور مردم یک فرصت برای نظام بود.

خطیب جمعه ورزقان ادامه داد: صاحبان تریبون باید واقعیت‌های فتنه ۸۸ را برای مردم تبین کنند، کسانی هستند که به فکر تطهیر فتنه‌گران بوده و از سوءتفاهم و بداخلاقی حرف می‌زنند.

وی تاکید کرد: باید به این عده گفت که خیر! این یک پروژه بود که ریشه ۱۵ ساله داشت و در سال ۸۸ به صورت فتنه نمایان شد اما با درایت رهبری و بصیرت مردم بزرگ ایران اسلامی فتنه‌گران و اربابان آنها ناکام ماندند.

پورمحمد افزود: یک نیم سال فتنه‌انگیزی کردند، نظام با آنها مدارا کرد، فتنه‌گران بی‌قانونی کردند و نباید قانونگذاران مشکلات اقتصادی و تحریم را به حصر فتنه‌گران ربط دهند.

وی گفت: ملت شریف ایران اسلامی تا پای جان در رکاب ولایت حرکت کردند و تا خون در رگ دارند با ولایت فقیه هستند.

امام جمعه ورزقان افزود: با خویشاوندان و فامیل قطع رابطه نکنید و همیشه با اقوام در ارتباط باشید و اگر بخواهیم در زندگی خیر و برکت باشد، باید به پدر و مادر خود احترام بگذاریم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر