کد خبر: 939495
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۱
فرمانده دانشگاه امام حسین(ع):
فرمانده دانشگاه امام حسین(ع) با اشاره به حوداث فتنه 88 در کشور و سربلندی مردم در این امتحان گفت: در این فتنه بعضی از مسوولان مردود شدند.

سردار فضلی  در یادواره 1200 شهید منطقه ارسباران در دانشگاه آزاد اهر،  برگزاری کنگره 1200 شهید منطقه ارسباران را اقدام ارزشمند و ابتکاری برای سایر استان‌ها و مناطق مختلف کشور برشمرد و تداوم این‌گونه برنامه‌های فرهنگی و معنوی را گامی مثبت در راستای اهداف والای شهدا عنوان کرد.

وی بر بصیرت نیروهای انقلابی در راستای تأکیدات مقام معظم رهبری، یادآور شد: 9 دی را نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران برشمرد که در آن مردم با حضور پرشور و حماسی خود پیروز میدان شدند و مثل همیشه در هر صحنه‌ای که نیاز به حضورشان بوده با وحدت و همدلی خود افتخار آفریدند.

فضلی گفت: متأسفانه در این رویداد برخی مسوولان نمره  قابل قبولی نگرفتند، اما خوش به حال مردم ایران که از این امتحان نیز سربلند بیرون آمدند و اگر امروز در کشورهای مختلف از جمله لبنان ، یمن، سوریه ، عراق و فلسطین مقاومت همچنان پویا و زنده است به برکت انقلاب اسلامی است و الان دشمن تلاش دارد با خدشه‌دار کردن وحدت بین مسلمانان، شیعه و سنی را به جان هم بیندازند و از این اختلافات بهره‌برداری کنند.

این فرمانده هشت سال دفاع مقدس با اشاره به سالگرد عملیات کربلای 4، تصریح کرد: شکست در عملیات کربلای 4 مقدمه‌ای بر پیروزی توانمندانه در کربلای 5 بود که با ایثارگری‌های رزمندگان اسلام و رهبری شجاعانه حضرت امام(ره) محقق شد و این امر میسر نمی‌شد مگر با ایثار و از جان گذشتگی رزمندگان اسلام که با روحیه ایثار و شهادت، عملیات کربلای 5 را با پیروزی انجام دادند و دژهای تسخیرناپذیر شلمچه به دست رزمندگان اسلام فتح شد.

وی خاطرنشان ساخت: ما در عملیات‌های مختلف که با شهدا همراه، هم‌سنگر و از نزدیک شاهد ایثارگری‌ها و از جان‌گذشتگی‌‌هایشان بودیم، آنها انسان‌هایی مخلصی بودند که هیچ وقت با وجود کارآیی و تخصص لازم  از خود تعریف نکردند بلکه این ما هستیم که الگوهای اخلاقی آنها را برای خود سرمشق قرار دهیم و آنها را به نسل‌های جدید معرفی کنیم.

فضلی،  بسیج را افتخار نظام اسلامی برشمرد که به فرمان حضرت امام(ره) ارتش 20 میلیونی بسیج محقق شد و ایثارگری‌های این عزیزان در طول هشت سال دفاع مقدس با تکیه بر ایمان و تقوای تمام نقشه دشمنان را نقش بر آب کردند.

فرمانده دانشگاه امام حسین(ع) افزود: رزمندگان اسلام در جهت تبعیت از فرامین بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) در سرمایی زیر 20 درجه کردستان بالای 50 درجه خوزستان با کمترین امکانات عملیات‌های مختلفی را با موفقیت به انجام رساندند و این رزمندگان بیش از 90 درصدشان بسیجیان داوطلب بودند که موجبات اقتدار و سربلندی نظام شدند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر