کد خبر: 939390
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۵
به گزارش روابط عمومی جشنواره، در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی جشنواره ملی تئاتر هنرمندان شاهد و ایثارگر با حضور هنرمندانی از سراسر کشور برگزار می شود.
جوان آنلاين: سید مرتضی حسینی دبیر جشنواره با اعلام این خبر گفت: در این بخش از جشنواره ملی هنرمندان شاهد و ایثارگر 21 اثر نمایشی شامل 9 نمایش صحنه ای و 12 نمایش خیابانی در قالب 44 اجرا توسط گروه های هنری و نمایشی از شهرهای مختلف کشور اجرا خواهند داشت که این آثار نمایشی به داوری خواهد رسید و در اختتامیه جشنواره از برگزیدگان این آثار تقدیر بعمل خواهد آمد.
دبیر جشنواره ملی شاهد و ایثارگر درباره هیئت داوران این جشنواره هم افزود: قطب الدین صادقی، دکتر محمود فرهنگ و دکتر محمدرضا غفاری داوری بخش آثار صحنه ای را بر عهده دارند و امیرحسین شفیعی، وحید لک، محمدرضا درند، فرشاد یاری و علی اسدی نیز داوران بخش خیابانی جشنواره تئاتر هستند.
سید مرتضی حسینی ادامه داد: با توجه به در پیش بودن چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی، بخش ویژه ای را هم برای پرده خوانی انقلاب در مدارس متوسطه تنکابن و رامسر برنامه ریزی کرده ایم.
گفتنی است جشنواره ملی تئاتر هنرمندان شاهد و ایثارگر از 9تا12 دی ماه در شهر رامسر و تنکابن برگزار خواهد شد و اختتامیه ان نیز با حضور هیئت داوران و هنرمندان عرصه هنرهای نمایشی 12 دی ماه در آمفی تئاتر دانشگاه آزاد تنکابن برگزار خواهد شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار