کد خبر: 938744
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۸
در نشست هماهنگی ستاد‌های اجرایی جشنواره فجر مطرح شد
دستیار ارشد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و سرپرست سازمان سینمایی بر هم‌افزایی ستاد‌های اجرایی جشنواره‌های فجر با هدف همکاری‌های مشترک تأکید کرد.
علی موحد
دستیار ارشد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و سرپرست سازمان سینمایی بر هم‌افزایی ستاد‌های اجرایی جشنواره‌های فجر با هدف همکاری‌های مشترک تأکید کرد.
حسین انتظامی در اولین نشست هماهنگی ستاد‌های اجرایی جشنواره فجر در سال جاری گفت: امسال در برگزاری جشنواره‌های فجر با توجه به شرایط حاکم بر کشور نیاز بیشتری به آرامش داریم که باید مورد توجه برگزارکنندگان جشنواره‌ها باشد. در بخش دیگری از این نشست ابراهیم حقیقی دبیر جشنواره بین‌المللی هنر‌های تجسمی گفت: امسال هر کدام از آثار در رشته‌های سرامیک، نقاشی، نگارگری، گرافیک و... به صورت جداگانه و با داور مرتبط داوری و انتخاب می‌شوند.
وی افزود: نمایشگاهی از آثار برگزیده در باغ موزه قصر برگزار خواهد شد. بخش مقالات و نشست‌های پژوهشی، نمایش فیلم‌های مستند حوزه تجسمی و نمایش چند فیلم سینمایی مرتبط با هنر‌های تجسمی از جمله فعالیت‌های این بخش در این دوره از برگزاری جشنواره تجسمی فجر است.
دبیر جشنواره بین‌المللی هنر‌های تجسمی گفت: امسال برای اولین بار جشنواره موسیقی فجر دارای آیین نامه شد و در این دوره از برگزاری جشنواره بر استفاده و بهره‌گیری از آثار هنرمندان و آهنگسازان ایرانی در ارکستر ملی و سمفونیک تأکید شده است.
وی ادامه داد: بیش از ٣٠٠ گروه موسیقی در حوزه‌های مختلف تاکنون آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کرده‌اند. جشنواره بین‌المللی موسیقی امسال در ١٠ سالن در تهران و هفت استان کشور برگزار می‌شود. در ادامه نادر برهانی‌مرند دبیر جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در این نشست گفت: تاکنون بیش از ١١٠ کشور، متقاضی حضور در این دوره از جشنواره تئاتر فجر بوده‌اند. جشنواره امسال از ٢٢ بهمن تا چهارم اسفند برگزار خواهد شد و تاکنون هزار و ١٢٠ اثر در بخش‌های مختلف به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است. امسال این جشنواره مرور محور است و همزمان با برگزاری در تهران در هشت استان کشور نیز برگزار می‌شود. ابراهیم داروغه زاده دبیر جشنواره فیلم فجر در ادامه مراسم گفت: امسال در سراسر استان‌ها فیلم‌های جشنواره اکران می‌شود و زمان برگزاری جشنواره از ١٠ تا ٢٢ بهمن اعلام شده است. حمید قبادی دبیر کارگروه مد و لباس گفت: مجموعه‌سازی و نهادینه کردن آن، برگزاری جلسات توجیهی در قالب ٤٠ نشست از ١٠ آذر تا ١٠ دی، برگزاری ١٢جلسه شورای برنامه‌ریزی و کمیته‌های فرعی، همکاری با اتحادیه‌های مربوطه و... از جمله اقدامات ستاد اجرایی جشنواره مد و لباس است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار