کد خبر: 938291
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۳
عضو شورای اسلامی شهر تبریز:
عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: شیشه‌ای کردن شورای شهر و شهرداری متاسفانه آن چنان که پیش‌تر شعار داده‌ایم، محقق نشده است.

لامحسین مسعودی ریحان در نطق میان دستور خود در جلسه شورای شهر تبریز با اشاره به اینکه شیشه‌ای کردن شورای شهر و شهرداری متاسفانه آن چنان که پیش‌تر شعار داده‌ایم، محقق نشده است گفت: اگر قرار است به شفاف سازی اقدام کنیم، باید این کار را از شورای شهر آغاز کنیم.

وی افزود: این روند جز کاهش اعتماد مردم، هیچ عایدی برای این شهر نداشته است.

مسعودی‌ریحان شهر هوشمند عاملی برای  دستیابی به شفافیت  دانست و گفت: سازمان فناوری باید در این حوزه نقش آفرین باشد اما این سازمان عملا تعطیل است.

وی افزود: در مجموعه‌ای که کارمند آن برای اصلاح ساختار پیشنهاد می‌دهد، مورد غضب واقع شده و تا مرز اخراج پیش می‌رود، نباید از این مجموعه انتظار پیشرفت داشت.

این عضو شورای اسلامی شهر تبریز ادامه داد: اگر توان این را داشته باشیم که استراتژی جامع برای توسعه تبریز داشته باشیم مردم هم به این شهر امیدوار خواهند شد.

وی با انتقاد از وضعیت فعلی شورای شهر گفت: متاسفانه شورای شهر دچار روزمرگی شده است و هیچ فکر تازه ای به این شورا تزریق نشده است.
وی افزود: از خودمان سووال کنیم که چه میزان از مصوبات ما در حوزه مشکلات اساسی این شهر بوده است؟!
 
رئیس شورای اسلامی شهر تبریز نیز در ادامه این سخنان گفت: از همه اعضای شورای شهر خواهش می‌کنم در جلسات هیئت رئیسه حضور یابند تا در ارتباط با شفافیت افزایی همفکری کنیم.

شکور اکبرنژاد افزود: درباره عدم نظارت بر مصوبات شورا و اقدامات شهرداری جای نقد باقی است و باید تشکیلات لازم را ایجاد کنیم.
به کارکنان شهرداری توصیه می‌کنم برای اینکه از غضب مدیران خود در امان بمانند، به هیچ وجه نظرات اصلاحی نداده و مشکلات را به اعضا شورا انتقال ندهند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر