کد خبر: 938152
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۸
فرمانده انتظامی استان اردبیل:
فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: در آستانه فصل زمستان و در یک هماهنگی با دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط پلیس طرح کنترل ترافیک خود را در تمام محورهای مواصلاتی استان اردبیل آغاز می‌کند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، سردار حسین عبدی در آغاز رزمایش مشترک طرح ترافیک زمستانی در اردبیل اظهار کرد: در آستانه فصل زمستان و در یک هماهنگی با دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط پلیس طرح کنترل ترافیک خود را در تمام محورهای مواصلاتی استان اردبیل آغاز می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: در قالب این طرح پلیس در کنار نیروهای راهداری، اورژانس، هلال احمر و امدادخودرو فعالیت مناسبی را انجام خواهد داد تا در راه ماندگان و مسافران گرفتار در برف و کولاک به سلامت از گردنه‌های استان عبور کنند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: امسال پلیس راه استان اردبیل با هدف کاهش تصادفات و ارتقای ایمنی این طرح را با توان و جدیت مضاعف در طول سه ماه انجام می‌دهد که اجرای این طرح متصل به طرح نوروزی پلیس خواهد بود.

عبدی بیان کرد: 450 تیم عملیاتی سعی خواهند کرد با همراهی نیروهای پلیس در قالب هزار نفر – روز به هموطنان ارائه خدمات کنند که در طول اجرای این طرح 90 هزار نفر روز خدمات ارائه خواهد شد.

وی تصریح کرد: استان اردبیل سال گذشته در رابطه با تصادفات جاده‌ای با کاهش چشمگیری مواجه بود که امیدواریم با همدلی و همکاری سایر دستگاه‌های مرتبط در بحث ترافیک راه‌ها و نیز ایمنی جاده‌ها این کاهش تصادفات را در ادامه سال جاری نیز شاهد باشیم.

فرمانده انتظامی استان اردبیل یادآور شد: هر سال با فرارسیدن فصل سرما و بارش برف، سازمان‌های مرتبط اقدام به برگزاری طرح زمستانی می‌کنند که امسال نیز پلیس راه استان اردبیل به کمک سایر دستگاه‌های اجرایی سعی در کاهش تصادفات جاده‌ای و نیز ارتقای ایمنی مسافرانی دارد که در محورهای مواصلاتی استان اردبیل تردد دارند که این طرح به مدت 3 ماه ادامه خواهد داشت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر