کد خبر: 937815
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۴
فرمانده کل سپاه:
فرمانده کل سپاه با اشاره به تلاش دشمن در جهت ناامن کردن کشور و تغییر رفتار در جمهوری اسلامی، گفت: دشمنان جرئت مطرح کردن موضوع ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی را ندارند و این آرزو را به گور خواهند برد.
فرمانده کل سپاه با اشاره به تلاش دشمن در جهت ناامن کردن کشور و تغییر رفتار در جمهوری اسلامی، گفت: دشمنان جرئت مطرح کردن موضوع ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی را ندارند و این آرزو را به گور خواهند برد.
به گزارش تسنیم، سرلشکر محمدعلی جعفری صبح دیروز در اجلاسیه کنگره ۲ هزار شهید استان خراسان‌جنوبی با بیان اینکه «همواره به یاد شهدا و استفاده از فیض و برکت و عنایت همه شهیدان به‌ویژه شهیدان مخلص این دیار که هم در انقلاب اسلامی و هم در دوران دفاع مقدس و دفاع از انقلاب اسلامی در عرصه‌های امنیت وغیره جان خودشان را تقدیم کردند، نیاز داریم»، افزود: تقدیم‌کردن ۲ هزار شهید و بیش از ۴ هزار جانباز از سوی استانی که جمعیتی زیر یک میلیون نفر دارد، نسبت بسیار زیادی بوده که نشان‌دهنده بارز ایمان و ولایت‌مداری مردم شهید‌پرور استان خراسان جنوبی است.
وی با ابراز اینکه «روز به روز باید یاد شهدا و تکرار نام شهدا در جامعه ما رواج پیدا کند و اگر این شد آن وقت مسئله شهادت در جامعه ماندگار خواهد شد و در چنین جامعه‌ای دیگر شکست وجود نخواهد داشت»، تصریح کرد: شهدا تا زنده هستند با تن خودشان از اسلام دفاع می‌کنند و وقتی شهید شدند با جان خودشان بشارت به جامعه مؤمنین می‌دهند. نباید هیچ‌گاه از تهدید‌ها و فشار‌ها و سختی‌ها بهراسید بلکه باید راه استقامت و پایداری را ادامه داده و هیچ اندوهی به دل خودتان راه ندهید.

سنگینی گوش برخی مسئولان از شنیدن پیام شهدا
سرلشکر جعفری اضافه کرد: برخی از مسئولان ما گوش‌شان سنگین است و این پیا‌م‌ها را درست نمی‌شنوند، اگر این پیام‌ها و صدا‌ها به‌درستی شنیده شود گرایش به دشمن، امریکا و غرب رخت بر خواهد بست. این ضعف‌هایی که شما مشاهده می‌کنید ناشی از این موضوع بوده که این پیام‌ها را نمی‌شنویم چراکه اگر بشنویم روحیه‌ها قوی و حرکت جدی خواهد شد.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین گفت: با همه مشکلاتی که در جامعه وجود دارد، اما به‌برکت خون شهیدان این حیات معنوی استمرار پیدا کرده و دشمنان را به خاک مذلت نشانده و هرچه تلاش می‌کنند که این مردم را خسته کنند و جمهوری اسلامی را به شکست کشانده و یا وادار به تسلیم و عقب‌نشینی کنند، نمی‌توانند. این نقش مردم در جامعه اسلامی در حرکت اسلامی و در انقلاب اسلامی و ضامن بقای جمهوری اسلامی است. خون شهیدان و راه شهیدان ضمانت‌کننده این راه الهی است. جعفری با تأکید بر اینکه امروز ملت ایران در جهان پرچمدار چنین حرکتی در این مسیر الهی است و بسیاری از کشور‌های دیگر در حال الگوگیری از ایران اسلامی در مقاومت و ایستادگی در برابر نظام سلطه و استکبار جهانی هستند، بیان داشت: بزرگ‌ترین دستاورد این راه و خون شهدا بقای انقلاب اسلامی در منطقه و جهان است. در جامعه‌ای که مسئله شهادت ماندگار باشد دیگر شکست وجود نخواهد داشت. وی خاطرنشان کرد: نکته‌ای که امروز شاهدیم و مقام عظمای ولایت نیز اعلام کردند این بود که اقتدار و هیمنه امریکای امروز ضعیف‌تر از امریکای چهار دهه قبل است؛ قدرت امریکا رو به افول و زوال است. امروز این نکات و دستاورد‌ها نه‌تن‌ها از زبان مسئولان جمهوری اسلامی و زبان مبارک مقام معظم رهبری بیان می‌شود بلکه دشمنان هم به این نکات اقرار می‌کنند و تقریباً از فشار، مبارزه و تهدید علیه ایران اسلامی و انقلاب اسلامی ناامید شدند.

بازگشت ایران به میز مذاکره با امریکا خیال است
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بخش دیگری از سخنانش با تأکید بر اینکه خواسته‌های ترامپ آرزو‌هایی است که مطلقاً قابل تحقق نیست، اظهار داشت: چیزی در تاریخ نیست که نشان دهد ایران در برابر خواسته‌های امریکا حتی با وجود فشار سنگین اقتصادی تسلیم شود؛ این بزرگ‌ترین درس امروز برای ملت‌های تحت‌ستم است. وی با بیان اینکه این ایده که امریکا با خروج از برجام ایران را پای میز مذاکره برگرداند نیز صرفاً یک تخلف و خیال است، ادامه داد: این‌ها اقرار به شکست‌های بزرگی است که امریکا در طول ۴۰ ساله عمر پربرکت انقلاب اسلامی متحمل شده و امروز به این اقرار‌ها رسیده‌اند. سرلشکر جعفری با ابراز اینکه همیشه امریکایی‌ها و دشمنان انقلاب اسلامی با شکست مواجه بودند، گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب در بیابان‌های طبس شکست خوردند، جنگ را به ما تحمیل کردند برای اینکه انقلاب اسلامی به جهان صادر نشود، اما همین جنگ هشت‌ساله و مقاومت سبب شد انقلاب اسلامی به جهان و ایستادگی و مقاومت به دیگر کشور‌ها صادر شود. فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مقاومت مردم غزه و فلسطین، عراق و یمن را در برابر جنایت‌ها و جنگ‌طلبی‌ها مدیون ایستادگی و مقاومت ملت بزرگ ایران و به‌برکت خون شهیدان دانست و یادآور شد: این‌ها شکست‌های پی‌در‌پی است که دشمنان متحمل شدند.
سردار جعفری با اشاره به تلاش دشمن در جهت ناامن کردن کشور و تغییر رفتار در جمهوری اسلامی، تصریح کرد: دشمنان جرئت مطرح کردن موضوع ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی را ندارند و این آرزو را به گور خواهند برد.

دشمن با فشار اقتصادی دنبال ناامنی بود
وی با ابراز اینکه دشمنان جمهوری اسلامی با ناامنی‌های سال ۷۸، ۸۸ و دی‌ماه سال قبل به‌دنبال توسعه ناامنی در کشور بودند، اضافه کرد: در تابستان امسال نیز با فشار اقتصادی به‌دنبال توسعه ناامنی بودند، اما در این سو با ملتی بصیر، ولایتمدار، زیرک، هوشمند و دین‌دار مواجه‌اند. فرمانده کل سپاه تصریح کرد: انقلاب اسلامی امروز در این مقطع حساس تاریخ درحال نشان‌دادن شعار‌های اسلامی، راه اسلام و مسیر زندگی اسلامی به دنیاست و این یاری دین خدا توسط ملت بزرگ ایران رمز پیروزی‌ها و موفقیت‌های ما بوده و از سویی رمز شکست‌های پی‌درپی دشمنان و وعده الهی است. سرلشکر جعفری خاطرنشان کرد: حوادث مختلفی در تاریخ انقلاب اسلامی پیش آمده و ما مات و مبهوت بودیم از اینکه این پیروزی و این نصرت از کجا و چگونه به‌دست آمد، حال آنکه بخش قابل توجهی از این پیروزی‌ها در برابر برنامه‌ریزی‌های گسترده دشمنان مدیون نصرت الهی و دستگیری است که خداوند متعال از مؤمنین در این راه می‌کند؛ بنابراین این ملت هیچ ترسی ندارند و هیچ چیز آن‌ها را اندوهگین نمی‌کند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
جمشید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۱
0
0
،اگر صحیح باشد که،.. الویت آمریکا. .از خاورمیانه. .به.. شرق آسیا..تغییر یافته و بهمین دلیل تصور شود، تهدید جدی از طرف آن متوجه ایران. .نخواهد بود..
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار