کد خبر: 936291
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۵
سه مأمور‌نمای قوی هیکل حین اخاذی از راننده خودروی سواری تیبایی با عنوان مأمور مبارزه با مواد مخدر به دام افتادند.
سه مأمور‌نمای قوی هیکل حین اخاذی از راننده خودروی سواری تیبایی با عنوان مأمور مبارزه با مواد مخدر به دام افتادند.
به گزارش خبرنگار ما، ساعت‌چهار صبح روز چهارشنبه هفتم‌آذر‌ماه مأموران گشت کلانتری هنگام گشت‌زنی در خیابان فدائیان اسلام به یک دستگاه خودروی سمند خاکستری رنگ با شیشه‌های دودی که اقدام به نصب چراغ‌گردان پلیس کرده و در حال بازرسی یک خودروی تیبا بود، مشکوک شدند. مأموران با مشاهده این صحنه وارد عمل شده که بررسی‌های اولیه حاکی از آن بود که سه مرد قوی‌هیکل با تجهیزات پلیسی از قبیل: آمپلی‌فایر مربوط به چراغ‌گردان پلیس، باتوم‌های فلزی، یک دستبند و کلاه‌های نظامی همراه خود دارند. در همان بررسی‌های اولیه مشخص شد سه مرد جوان با معرفی خود به عنوان مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر پس از متوقف کردن خودروی تیبا بدون نشان دادن مدارک شناسایی قصد اخاذی و گرفتن گوشی تلفن‌همراه راننده و مسافر او را دارند. با مشخص شدن این موضوع هر سه متهم دستگیر و همراه با شاکی به کلانتری منتقل شدند، همچنین در جریان بازرسی خودروی متهمان مقداری موادمخدر از نوع شیشه و هروئین کشف و ضبط شد.
در ادامه شاکیان در کلانتری عنوان کردند که زورگیران پس از متوقف کردن آن‌ها قصد گرفتن پول و گوشی‌های تلفن‌همراه را داشتند که مأموران از راه رسیدند. سارقان در اعترافات خود گفتند که از مدتی قبل با این شیوه و معرفی خود به عنوان مأمور پلیس مبارزه با موادمخدر از مردم اخاذی می‌کردند. به گفته سارقان، آن‌ها بار آخر در خیابان استاد معین خودرویی را متوقف کرده و، چون راننده مقداری موادمخدر تریاک همراه داشت، مقدار قابل توجهی پول و گوشی تلفن‌همراهش را از وی گرفتند.
سرهنگ اسدعلی الماسی، رئیس کلانتری‌۱۱۷ جوادیه با اشاره به تشکیل پرونده برای متهمان گفت: متهمان پس از تکمیل پرونده برای انجام بررسی‌های بیشتر و کشف دیگر جرائم احتمالی به دادسرا معرفی شدند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار