کد خبر: 935923
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۱
رشد قیمتی نماد‌های هلدینگ خلیج فارس و فولاد مبارکه اصفهان و ملی مس و دیگر نماد‌های شیمیایی بار دیگر شاخص بورس را بر مدار صعود بازگرداند. اما صف فروش نماد پتروشیمی جم اجازه نداد که شاخص بورس بیش از ۷۶۳ واحد رشد روزانه را به ثبت برساند. همچنان به نظر می‌رسد در بازار بورس تهران نوعی سردرگمی نسبت به قیمت دلار و کامودیتی‌ها و بازار‌های جهانی وجود دارد و از سوی دیگر بسیاری از سرمایه‌گذاران منتظر انتشار گزارش‌های ۹ ماهه هستند.
به گزارش خبرنگار جوان آنلاین، بر اساس ارقام درج شده در پایگاه اطلاع‌رسانی مدیریت فناوری بورس تهران، شاخص کل بورس اوراق و بهادار تهران امروز با ۷۳۶.۴۳ واحد رشد به ۱۶۷ هزار و ۱۹۹ واحد و ارزش روز بازار به ۶۳۵ هزار میلیارد تومان رسید.

شاخص قیمت (وزنی- ارزشی) با ۲۱۴.۴۷ واحد افزایش به ۴۸ هزار و ۶۹۲ رسید. شاخص کل (هم‌وزن) با ۴۰.۴۲ واحد افزایش به ۲۷ هزار و ۴۹۹ واحد رسید. شاخص قیمت (هم‌وزن) با ۲۸.۴۹ واحد رشد به ۱۹ هزار و ۳۸۴ واحد رسید.

­شاخص آزاد شناور با ۶۱۳.۹۰ واحد رشذ به ۱۷۸ هزار و ۷۶۳ واحد رسید. شاخص بازار اول بورس با ۴۵۳.۲۱ واحد رشد به ۱۲۳ هزار و ۲۷۳ واحد و شاخص بازار دوم با ۱۹۰۰.۲۶ واحد افزایش به رقم ۳۳۲ هزار و ۶۰۹ واحد رسید.

نماد فارس، پارس، فولاد، شپنا، فملی، تاپیکو بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص بورس ایران داشت و نماد جم بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس گذاشت.

در بازار فرابورس ایران شاخص کل فرابورس ۱۵.۶۵ واحد افزایش به رقم ۱۸۱۶.۳۳ واحد رسید.

معامله‌گران فرابورس تعداد ۱۸۶ هزار و ۵۵۶ واحد برگ سهم در قالب ۵۹۱ میلیون و ۳۸۵ هزار برگ به ارزش ۴۰۳ میلیارد تومان داد و ستد کردند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار