کد خبر: 935852
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۸
بازیکنان پرسپولیس روز گذشته اعتصاب کردند و تمرین نکردند. آن‌ها به نشانه اعتراض به مشکلات مالی در زمین چمن تمرین نکردند و به زدن وزنه در سالن اکتفا کردند، تصمیمی که سیدجلال، کاپیتان سرخپوشان آن را دفاع از حق و حقوق هوادار خواند و برانکو نیز از آن حمایت کرد.
شمیم رضوان
بازیکنان پرسپولیس روز گذشته اعتصاب کردند و تمرین نکردند. آن‌ها به نشانه اعتراض به مشکلات مالی در زمین چمن تمرین نکردند و به زدن وزنه در سالن اکتفا کردند، تصمیمی که سیدجلال، کاپیتان سرخپوشان آن را دفاع از حق و حقوق هوادار خواند و برانکو نیز از آن حمایت کرد. مرد کروات نیمکت پرسپولیس که در تمام مدت حضورش در جمع سرخپوشان از شاگردانش حمایت کرده، این‌بار نیز پشت آن‌ها را خالی نکرد و حق را به بازیکنانش داد: «گرشاسبی با کادر مدیریتش تلاش زیادی انجام داده‌اند و خیلی از مشکلات را حل کرده‌اند، از ثبات مالی و پرداخت‌های به موقع گرفته تا پرداخت بدهی‌های زیادی که ممکن بود پرسپولیس را محروم کند. در تابستان هم با چهار، پنج بازیکن توافق کردیم که در نیم‌فصل به جمع ما اضافه شوند، اما بازیکنان هم مشکلات زیادی دارند. زندگی و درآمد آن‌ها از فوتبال است و الان هم به دلیل اعتراض تمرین نکردند تا انتظارات‌شان برآورده شود. نمی‌دانم اسمش را چه می‌توان گذاشت، ولی به هر حال آن‌ها حاضر به تمرین نشدند. باید ببینیم در روز‌های آینده چه اتفاقی خواهد افتاد. گرشاسبی تلاش زیادی برای حل مشکلات کرده و این را نمی‌توان نادیده گرفت، اما بازیکنان به ما اعلام کردند که باشگاه بدهی‌های زیادی به آن‌ها دارد. بازیکنان انتظار دارند باشگاه حداقل بتواند مسائل روزمره‌شان را حل کند. البته من در جریان اعتصاب نبودم، اما همیشه در کنار بازیکنان هستم و از آن‌ها حمایت می‌کنم.»
اعتصاب بازیکنان بدون شک تنها حاشیه‌ای نیست که برانکو با آن دست به گریبان است. اختلاف‌نظر او و سرمربی تیم ملی از آن حاشیه‌های همیشگی است که هرازچندگاهی سر باز می‌کند و به داستانی برای دو مربی تبدیل می‌شود. با این حال برانکو تأکید دارد که او هرگز شروع‌کننده نبوده است: «من با کسی اختلاف‌نظر ندارم و مثل همه هواداران تیم ملی را دوست دارم. تنها اعتراض من به اردوی سه، چهار روزه دوبی بود. اردویی که در برنامه‌ای که به ما داده بودند، نبود. چرا همیشه من باید کوتاه بیایم. از وقتی که اینجا هستم، مدام علیه من یا پرسپولیس صحبت شده است. یعنی حق ندارم از خوشحالی مربی دروازه‌بانان تیم ملی بعد از گل خوردن پرسپولیس برابر کاشیما ناراحت باشم، مگر نان این مربی را فدراسیون ایران نمی‌دهد؟ این برخورد‌ها جالب نیست.»
سرمربی پرسپولیس، اما یک‌بار دیگر تأکید می‌کند که چشمی به نیمکت تیم ملی ندارد و برخلاف تمام شایعات مطرح شده، آلترناتیو کی‌روش نیست: «صراحتاً می‌گویم کسی از فدراسیون برای نیمکت تیم ملی با من صحبت نکرده است، ضمن اینکه من با پرسپولیس قرارداد دارم، اما یک سؤال هم دارم. چطور کی‌روش می‌تواند وقتی قرارداد دارد، مذاکره کند، اما فدراسیون نمی‌تواند؟! با وجود این من کاری به کار کسی ندارم و مثل یک هوادار بازی‌های تیم ملی را دنبال می‌کنم. بازی با ژاپن را هم از نزدیک و در ورزشگاه دیدم و هر زمان هم که فرصت داشته باشم برای تماشای تمرین تیم ملی حتماً به ورزشگاه می‌روم، درست مثل یک هوادار.»
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار