کد خبر: 935658
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۳
زني كه به خاطر سرقت اموال خانه‌اش به زندان افتاده بود از قضات دادگاه درخواست كرد به خاطر تنهايي سه‌دختر خردسالش او را آزاد كنند.

به گزارش خبرنگار ما، اين زن 27‌ساله كه ستايش نام دارد تابستان سال گذشته با شكايت شوهر 32‌ساله‌اش سلمان بازداشت شد. شوهر او در طرح شكايت خود گفته بود: همسرم به مصرف شيشه اعتياد دارد و مدتي قبل متوجه شدم كه به صورت پيامكي با دوستم سعيد هم رابطه دارد. هر چند به او هشدار دادم اما توجه نكرد و حالا متوجه شده‌ام طلا و لوازم قيمتي خانه‌را هم به سعيد داده‌است. وقتي به سراغ سعيد رفتم متوجه شدم كه از خانه‌اش فرار كرده‌است. ستايش هم وقتي مورد تحقيق قرار گرفت حرف‌هاي شوهرش را تأييد كرد و گفت: سعيد، من را فريب داد و خواست لوازم خانه‌‌‌‌ام را سرقت كنم. من هم به حرفش گوش دادم. بعد از طرح شكايت و در حالي كه تلاش‌‌ها براي بازداشت سعيد ناكام مانده است پرونده با كامل شدن تحقيقات به شعبه چهارم دادگاه كيفري يك استان تهران فرستاده شد و زن جوان چند روز قبل از جنبه عمومي جرم محاكمه شد. ستايش در دفاع از خود گفت: «قبل ازدواج دست به مواد هم نزده بودم تا اينكه با سلمان آشنا شدم و با هم ازدواج كرديم. او معتاد به مواد بود به همين خاطر مرا هم آلوده كرد.‌» وي ادامه داد: «شوهرم با سعيد آشنا بود و با هم كار مي‌كردند. يك روز كه سعيد به خانه‌مان آمده بود با او درد دل كردم و زماني كه به حرفم گوش داد باعث شد به او نزديك شوم و به او اعتماد كنم. مدتي بعد از آشنايي بود كه پيشنهاد داد طلاها و اشياي قيمتي را از منزل شوهرم سرقت كنم. آن روز به خاطر مصرف شيشه، انگار عقل از سرم رفته بود به همين خاطر قبول كردم كه بعد از آن فهميدم پا به فرار گذاشته است.»

متهم در حاليكه اشك مي‌ريخت، گفت: «سه دختر 13‌ساله، هشت‌‌ساله و چهارساله داشتم كه به زندان افتادم. شوهرم نيز به خاطر مصرف مواد در استان ديگري در زندان است. حالا دخترانم بعد از زنداني شدن من و پدرشان به تنهايي زندگي مي‌كنند. از شما تقاضا دارم در مجازاتم تخفيف قائل شويد تا بچه‌هايم آواره نشوند.»

در پايان بنا به تصميم هيئت قضايي، متهم به قيد قرار وثيقه آزاد خواهد شد.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار