کد خبر: 935578
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۴
رئیس دانشگاه سمنان خبر داد
رئیس دانشگاه سمنان از برنامه ریزی این دانشگاه برای ساخت خوابگاه‌های کوچک باهدف جذب کمک‌های خرد خیران حوزه آموزش عالی در دانشگاه سمنان خبر داد.

دکتر نصیری اظهار کرد: دانشگاه سمنان با دارا بودن نزدیک به 13 هزار دانشجو که بیش از 35 درصد آنان را دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری تشکیل می دهند، نیازمند مجهز شدن آزمایشگاه ها و تقویت تجهیزات دانشگاه در بخشهای مختلف است.
وی با بیان اینکه طرح های مختلف عمرانی در دانشگاه سمنان اخیرا به بهره برداری رسیده و یا در حال ساخت است افزود: پروژه های استخر، دانشکده نفت، ساخت خوابگاه و نیز خوابگاه خیرساز از طرح هایی هستند که ساخت برخی از آنها آغاز و برخی دیگر نیازمند تجهیز هستند.

وی با اشاره به آغاز ساخت خوابگاه خیرساز دانشگاه با مشارکت خیر محسن پور فخار در چند روز گذشته افزود: این خوابگاه در یک بلوک شش واحدی با ظرفیت 48 نفر ساخته می شود.

رئیس دانشگاه سمنان با بیان اینکه ساخت خوابگاه های کوچک از رویکردهای دانشگاه سمنان برای جذب کمک های، حتی اندک خیران است افزود: این طرح به عنوان یک الگو به وزارت علوم هم ارائه شده و مورد استقبال دانشگاه های مختلف قرار گرفته است .

دکتر نصیری با اشاره به زحمات، فعالیت ها و حمایت های بنیاد خیرین دانشگاه خواستار ادامه همکاری خیران در اجرای طرح های مختلف با دانشگاه سمنان شد.

عباس آلبویه مدیر عامل بنیاد خیرین دانشگاه سمنان هم در این نشست با بیان اینکه دانشگاه موتور محرک توسعه و پیشرفت شهر است گفت: همان رشدی که در مدرسه سازی از سوی خیران صورت گرفته، باید به دانشگاه هم انتقال یابد و خیران به بخش آموزش عالی هم توجه کنند، چرا که این بخش هم نیازمند نگاه ویژه خیران است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار