کد خبر: 934941
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۵
عضو خبرگان رهبری
عضو خبرگان رهبری با انتقاد از عملکرد برخی جریان های سیاسی در کشور گفت: پرداختن به برخی مسائل جناحی در سال های اخیر موجب ایجاد فضای نامیدی و تخریب دستاوردهای نظام و دولت های گذشته و فعلی شده است.

آیت الله محمدتقی پورمحمدی در دیدار فرماندهان و مسئولان سپاه و بسیج مراغه افزود: متاسفانه طرح اینگونه مسائل، جفا در حق نظام و دستگاه های تلاشگر جمهوری اسلامی شده است.
وی ادامه داد: برخی سیاه نمایی ها درباره وضعیت فعلی کشور و در مقابل آن بزرگ نمایی و اغراق در زمینه وضعیت کشور در زمان طاغوت به دور از حقیقت و واقعیت است.
وی اضافه کرد: امکانات ایجاد شده در کشور که اصلا قابل مقایسه با دوران ستمشاهی نبوده، همه به برکت نظام جمهوری اسلامی و از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
آیت الله پورمحمدی گفت: هم اکنون نیز به برکت الطاف الهی و اهتمام نیروهای مسلح و وجود روحیه بسیجی در اوج اقتدار هستیم که دشمن با شایعات و سیاه نمایی ها در فضای مجازی از طریق جریان نفوذ در کشور به دنبال کم اهمیت دادن این اقتدار است.
وی با اشاره به نقش بسیج در کشور افزود: بسیج و سپاه همواره به عنوان بازوی کارآمد نظام اسلامی در دفاع از آرمان ها و ارزش های متعالی اسلامی و انقلابی مجاهدت می کنند.
وی ادامه داد: وجود روحیه بسیجی در صحنه های خطیر جامعه و کشور زمینه ساز برون رفت از مشکلات جامعه بوده و باید این فرهنگ در بین مسئولان تقویت شود.
وی اضافه کرد: تبیین و ترویج ارزش های متعالی اسلامی و انقلابی، همواره از سوی بسیج در جامعه اجرا و پیاده شده است.
فرمانده سپاه مراغه نیز در این دیدار با تاکید بر آمادگی سپاه و بسیج برای دفاع از ارزش های انقلابی گفت: بسیج شجره طیبه ای است که امام راحل آن را برای صیانت از انقلاب و کشور بنیان نهاده است.
سرهنگ پاسدار رضا سامی افزود: بسیج هم اکنون به فرهنگی فراگیر و فراجناحی در کشور تبدیل شده و می تواند در کنار دولت به رفع مشکلات و محرومیت های جامعه کمک های موثری کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر