کد خبر: 933241
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۲
در نشست هـم‌انـدیشی شانـزدهمـین جشنـواره تئاتـر مقاومت توافق شد که نمایش‌های برگزیده جشنواره تئاتر مقاومت با حمایت مرکز هنر‌های نمایشی اجرای عمومی شوند.
در نشست هـم‌انـدیشی شانـزدهمـین جشنـواره تئاتـر مقاومت توافق شد که نمایش‌های برگزیده جشنواره تئاتر مقاومت با حمایت مرکز هنر‌های نمایشی اجرای عمومی شوند.
نشست هم اندیشی شانزدهمین جشنواره تئاتر مقاومت با حضور امیر نصیربیگی دبیر شانزدهمین جشنواره تئاتر مقاومت، شهرام کرمی مدیر مرکز هنر‌های نمایشی، نصرالله قادری قائم مقام جشنواره تئاتر مقاومت و مهدی حاجیان مدیر بخش امور جشنوار تئاتر فجر برگزار شد. این نشست با هدف هم افزایی و بررسی راهکار‌های موجود جهت تعامل بیشتر مرکز هنر‌های نمایشی با جشنواره تئاتر مقاومت در مرکز هنر‌های نمایشی برگزار شد. در این نشست توافق‌هایی درباره نحوه حمایت مرکز هنر‌های نمایشی از شانزدهمین جشنواره تئاتر مقاومت صورت گرفت که یکی از این موارد تعهد این مرکز برای اجرای عمومی نمایش‌های برگزیده شانزدهمین جشنواره تئاتر مقاومت بود. کرمی ضمن اشاره به جایگاه پراهمیت جشنواره تئاتر مقاومت، این جشنواره را آوردگاه حضور هنرمندان برجسته دانست و گفت: این جشنواره همواره هنرمندان قابل اعتنایی را به تئاتر کشور معرفی کرده است. وی افزود: ظرفیت‌های موجود در مجموعه تئاتر شهر، برای میزبانی از جشنواره تئاتر مقاومت آماده است و در این مورد سالن‌های قشقایی، سایه، چهارسو و تالار حافظ در طول برگزاری جشنواره تئاتر مقاومت میزبان نمایش‌های این جشنواره خواهند بود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار