کد خبر: 932214
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶
مسئولان و دست اندرکاران کمیته های اجرایی برگزاری نخستین دوره مسابقات تیروکمان نظامیان جهان (سیزم) عصر امروز (چهارشنبه، دوم آبان ماه) با امیر دریادار حبیب الله سیاری، رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش دیدار و گفتگو کردند.

جوان آنلاین: امیر دریادار سیاری در این دیدار با تاکید بر اهمیت رقابت های تیروکمان سیزم در عرصه بین المللی به دلیل برگزاری نخستین دوره رسمی آن در جمهوری اسلامی ایران، گفت: باید همه ما تلاش کنیم تا این مسابقات به بهترین شکل ممکن برگزار شده و ضمن احترام به ورزشکاران و میهمانان خارجی شرکت کننده، ارزش های دینی، هویت ملی، فرهنگی غنی و امنیت بی نظیر حاکم بر ایران اسلامی در کنار برگزاری شایسته، دقیق و منظم این مسابقات، معرفی و تبیین گردد.
در ادامه این مراسم سردار باران چشمه، مسئول کمیته سیزم جمهوری اسلامی ایران و مشاور ورزشی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با قدردانی از تلاش های فرماندهان و مسئولان ارتش در اهتمام و ارتقای سطح کمی و کیفی حوزه های مختلف ورزشی گفت: حمایت ویژه امیر سیاری از ورزش مایه دلگرمی مسئولان ورزشی نیروهای مسلح است و ان شاء الله ارتش جمهوری اسلامی ایران بتواند به شایستگی نخستین دوره مسابقات تیروکمان نظامیان جهان را میزبانی و اجرا کند.
امیر سرتیپ دوم جمشید فولادی، رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش نیز در این دیدار گزارشی از فعالیت کمیته های اجرایی و میزان آمادگی این سازمان برای برگزاری رقابت های جهانی تیروکمان سیزم ارائه کرد.
در پایان مراسم، حکم انتصاب مسئولان کمیته های اجرایی و تخصصی نخستین دوره مسابقات تیروکمان نظامیان جهان (سیزم) توسط امیر دریادار سیاری، رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش به مسئولان مربوطه اعطا گردید.
گفتنی است، نخستین دوره مسابقات تیروکمان نظامیان جهان (سیزم) با شرکت 10 تیم خارجی از نظامیان کشورهای مختلف جهان از 20 تا 25 آبان ماه سال جاری در مجموعه سایت بین المللی تیروکمان ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار