کد خبر: 932071
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۱
چند زن و دختر که در جریان حوادث جداگانه از سوی مردی موتورسوار در شرق تهران با ضربات درفش هدف قرار گرفتند، در بیمارستان‌های شهر بستری هستند.
 
به گزارش خبرنگار ما، این حادثه ظهر دیروز در چند خیابان شرق تهران اتفاق افتاد که در جریان آن زنان جوان از سوی یک موتورسوار هدف حمله قرار گرفتند. براساس گزارش ها، این زنان از ۱۸ تا ۴۰ سال سن دارند و هیچ‌کدام از آن‌ها نیز با هم نسبتی ندارند.
 
براساس گزارش‌ها این زنان در خیابان‌های نبرد، افسریه، سلیمانیه، شهدا و مولوی و بین ساعت‌های ۱۲ تا ۱۴ هدف حمله قرار گرفتند. آن‌ها بعد از جراحت به بیمارستان منتقل شد‌ه و تحت درمان قرار گرفته‌اند. از آنجا که مجروحان حادثه از طبقات مختلف افراد جامعه هستند، این احتمال وجود دارد که زنان بدون هدف مورد حمله قرار گرفته‌اند و مهاجم قصد ایجاد ناامنی داشته است.
 
مجروحان حادثه که تحقیقات پلیس از آن‌ها در جریان است، گفته‌اند کنار خیابان در انتظار تاکسی و برخی هم در حال تردد از خیابان بوده‌اند که غافلگیر شده‌اند و از پشت سر و از ناحیه کمر به پایین مورد حمله قرار گرفته‌اند. آنطور که در گزارش آمده، به این زنان در فاصله ۱۰ تا ۱۵ دقیقه‌ای حمله شده است. در حالی تلاش پزشکان برای نجات مجروحان این حادثه در جریان است که گزارش شده آن‌ها از خطر مرگ فاصله گرفته‌اند. زنان مجروح که تعداد آن‌ها ۱۵ نفر اعلام شده است، گفته‌اند که عامل حادثه یک موتورسوار کلاه کاسکت به سر بوده که چهره وی را به خاطر ندارند. تحقیقات پلیس برای بازداشت متهم در جریان است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار