کد خبر: 929804
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۶
از سامانه "نیما"
رئیس اتاق بازرگانی تبریز گفت: واحدهای تولیدی که نیاز به واردات دارند وقتی به سامانه "نیما" مراجعه می‎کنند تا به امروز موفق نشد‎ند نیازهای خود را تأمین کنند.

صمد حسن‎زاده  در چهل و چهارمین جلسه شورای گفت‎وگوی دولت و بخش خصوصی استان اظهار کرد: با اعتراض کامیون‎داران مواجهیم  و در حال حاضر با 50 تا 60 درصد افزایش قیمت بارنامه صادر می‎شود.

حسن‎زاده تصریح کرد: تفویض اختیار مسوولیت‌ هایی در حوزه ثبت سفارش، گشایش اعتبار و تخصیص ارز اقدام مثبتی است که ابلاغ شده ولی در سامانه ثبت نشده و با عملیاتی شدن آن اتفاقات بسیار خوبی خواهد افتاد.

رئیس اتاق بازرگانی تبریز با بیان اینکه واحدهای تولیدی که نیاز به واردات دارند وقتی به سامانه نیما مراجعه می‎کنند تا به امروز موفق نشد‎ند نیازهای خود را تأمین کنند، افزود: پایه قیمت‎های صادراتی قبلا بر اساس قیمت ارز تصویب شده و امروز با کاهش قیمتی که رخ می‎دهد واحدهای صادراتی نمی‎توانند تعهدی انجام بدهند.

لازم به ذکر است، موانع اجرایی بند و تبصره 16 قانون بودجه سال 97، اجرای مصوبات مرتبط با حوزه فرش دستباف استان، پیش‏‌نویس آیین‎نامه پیشنهادی ستاد و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، پیشنهادهای کمیته عمران شورای گفت‎وگوی استان در خصوص مشکلات انبوه‎سازان مسکن و ساختمان در فرآیند اخذ خدمات از شرکت‌‏های خدمت‎رسان از جمله مواردی بود که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفتند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر