کد خبر: 929313
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۰
مرغ‌فروش افغان که هموطنش را به خاطر یک لگد به قتل رسانده‌بود در خانه خواهرش در شهرستان کاشان دستگیر شد.
مرغ‌فروش افغان که هموطنش را به خاطر یک لگد به قتل رسانده‌بود در خانه خواهرش در شهرستان کاشان دستگیر شد.
به گزارش خبرنگار ما، ساعت‌۶ عصر روز یک‌شنبه اول مهرماه قاضی مرادی، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران کلانتری‌۱۱۴ غیاثی از قتل پسر جوان افغانی در مغازه مرغ‌فروشی در جنوب تهران با خبر و همراه تیمی از کارآگاهان اداره‌دهم پلیس آگاهی راهی محل شدند. بررسی‌ها نشان داد قاتل پسر‌۱۸‌ساله افغانی است که دقایقی قبل یکی از همکارانش که پسر جوان افغانی است با چاقو به قتل رسانده و از محل گریخته است.
همزمان با انتقال جسد به پزشکی قانونی در تحقیقات مأموران دریافتند متهم به قتل ابتدا به خانه برادرش در ملارد کرج رفته و در ادامه برای فرار به خارج از کشور به خانه خواهرش در کاشان رفته است.
بدین ترتیب مأموران راهی کاشان شدند و متهم را بازداشت کردند. صبح دیروز قاتل برای بازجویی به دادسرای امور جنایی تهران منتقل شد.
متهم در بازجویی‌ها با اعتراف به قتل گفت: ۵۰‌روز قبل از حادثه به صورت غیر‌قانونی از افغانستان به ایران آمدم. شوهرم عمه‌ام در مغازه مرغ فروشی کار می‌کرد که به افغانستان رفت و من جای او شروع به کار کردم تا اینکه ۱۰‌روز قبل از حادثه شوهر عمه‌ام برادرش را هم به ایران فرستاد و با من همکار شد. در این چند روز مشکلی نداشتیم تا اینکه روز حادثه او به صورت عمدی پای مرا لگد کرد و من پس گردنی به او زدم که با هم درگیر شدیم. او بلافاصله به بیرون رفت و با بر‌داشتن بیلی به من حمله کرد که من هم چاقوی مرغ پاکنی که در دستم بود به سویش پرتاب کردم. او خونین نقش بر زمین شد و من هم از ترس فرار کردم.
تحقیقات از متهم به دستور قاضی مرادی ادامه دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار