کد خبر: 929170
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۷
عضو تیم ملی دوومیدانی اعزامی به مسابقات پاراآسیایی جاکارتا از انتظار ورزشکاران در مقابل انتظار و توقع مسئولان می‌گوید.
 
پاراآسیایی جاکارتا

جوان آنلاین: هاجر صفرزاده اظهار کرد: این نخستین اعزام من به مسابقات پاراآسیایی است و در ماده‌های 200، 100 و 400 متر دوومیدانی شرکت می‌کنم. رقبای اصلی از کشورهای چین، تایلند و ژاپن هستند و می دانم که کار سختی پیش رو دارم.

وی با اشاره به این که کوچک ترین ورزشکار شرکت کننده در مسابقات جاکارتا است، افزود: این اولین حضور من در مسابقات آسیایی است و این که برای نخستین مرتبه است که در مسابقات بزرگسالان شرکت می‌کنم، رده سنی من نوجوانان و جوانان است و رقبای من حدود 15 - 16 سال بزرگ‌تر هستند یعنی دو برابر من سن دارند.

وی در خصوص شروع مسابقاتش در جاکارتا گفت: 10 مهرماه به مسابقات اعزام می‌شویم و مسابقات من از 16 مهرماه آغاز می‌شود که تا 19 مهر ادامه دارد. بر اساس برنامه روزانه در دو نوبت صبح و عصر مسابقه دارم که میزان آمادگی من در این مساله بسیار مهم است و باید بتوانم از نظر بدنی خود را در شرایط مطلوب نگه دارم. فکر می‌کنم با توجه به این که چند روزی زودتر وارد جاکارتا می‌شویم فرصت خوبی برای اینکه بدنم با شرایط آب وهوایی و فضای مسابقات وفق داده شود در اختیار دارم.

صفرزاده خاطرنشان کرد: تمرینات خود را در قالب اردوهای غیر متمرکز زیر نظر لیلا صفری مربی خودم در اصفهان داشتم. البته شرایط تمرینی خوبی نداشتیم، پیست تارتان و محل تمرین ما مناسب نیست. انتظار ما از مسئولان ورزش این است که همان گونه که آن‌ها از ما انتظار مدال و مقام آوری دارند آن‌ها نیز از ما حمایت کرده و شرایط نسبتاً مناسبی را برای تمرینات ایجاد کنند.

منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار