کد خبر: 929137
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰
در ادامه توسعه تعاملات گمرکی ایران و نخجوان انجام شد
فتح الله حسنلویی مدیر کل گمرک جلفا با طاهر حسین لی رئیس گمرک نخجوان و هیات همراه در نشستی مشترک دیدار و گفت‌وگو کردند.

در ابتدای این دیدار حسنلویی ضمن خوش آمدگویی به رئیس گمرک نخجوان و هیات همراه این دیدارها را در جهت  رفع مشکلات احتمالی ضروری دانست.

رئیس گمرک نخجوان نیز ضمن تسلیت شهادت هموطنان اهوازی در حادثه تروریستی اخیر، مراتب نفرت و انزجار خود و ملت آذربایجان را  از بانیان این حادثه اعلام  کرد.

وی در ادامه با اشاره به مناسبات اداری بسیار خوب بین این دو گمرک خواستار حل مشکلات جزیی از جمله تسریع ترخیص ماشین‌های باری و سواری به صورت شبانه‌روزی و مسئله جریمه شرکت نفت برای خودروهای ورودی از آذربایجان و ارائه خدمات گمرکی شبانه و تسریع روند انجام تشریفات فوت‌شدگان و غیره  شد که مقرر گردید از طریق مکاتبه و پیگیری از شرکت نفت و سازمانهای ذی‌ربط مرتفع شود.

در  ادامه این نشست، حسنلویی ضمن اشاره به اینکه افزایش مبادلات تجاری دو کشور نیازمند همفکری و همکاری دو سویه می‌باشد، خواهان پیگیری حصول نتیجه در خصوص تبادل الکترونیکی داده‌ها بین دو کشور همچنین امکان دریافت تصاویر ایکس‌ری در اسناد و کاهش هزینه باسکول برای کامیون‌های باری در گمرک نخجوان شد و قول داد تا موضوع مربوط به مسائل مطروحه را تاحصول نتیجه قطعی پیگیری کند.

وی، از تعامل وهمکاری بیش از پیش سازمان‌های ذی‌مدخل حاضر در جلسه  به خصوص پایانه نیز قدردانی کرد .

در پایان، طرفین بر تداوم چنین نشست‌هایی جهت بهبود و تسریع رویه‌ها و تشریفات گمرکی و حل مسائل و مشکلات مقطعی تاکید کردند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر