کد خبر: 928763
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۰
نماینده مردم بستان‌آباد در مجلس:
نماینده مردم بستان‌آبادگفت: اگر این موضوعات را آنالیز کنیم باید بگویم که ۵۰ درصد بقیه مربوط به مدیریت است که اگر اصلاح خوبی در مدیریت انجام دهیم موفقیت‌ حاصل می‌شود.

محمد وحدتی‌هلان در آیین تکریم و معارفه مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: همه پیشرفت‌ها در سایه زحمات دستگاه تعلیم و تربیت کشور است و بنده زمانی که این مجموعه را می‌بینیم خاطره شیرین دبستان و مدرسه برایم یادآور می‌شود.
 
وی افزود: بنده شاهد این بودم که در دوره دهم مجلس شورای‌اسلامی هر موقع طرح و لایحه‌ای به نفع اقشار پایین جامعه و آموزش و پرورش مطرح شود، تمام نمایندگان بدون در نظر گرفتن جناح‌ها و سلایق برای تصویب آن تلاش می‌کنند که نمونه آن، برای مصرف آب و برق و گاز مدارس و الگوی مصرف بوده تا رایگان شود.

نماینده مردم بستان‌آباد در مجلسگفت: نوسازی مدارس و تجهیز مدارس برای آماده‌سازی انسان و نیروی انسانی و ترویج مدیریت جامعه است.

وی با تاکید به اینکه اگر در جامعه مشکلاتی داریم شاید  یک درصد آن مربوط به فشار خارجی و امپریالیسم و آمریکا باشد ولی ببشتر دلیل آن مسائل داخلی است، توضیح داد:  اگر این موضوعات را آنالیز کنیم باید بگویم که ۵۰ درصد بقیه مربوط به  مدیریت است که اگر اصلاح خوبی در مدیریت انجام دهیم موفقیت‌ حاصل می‌شود.

وحدتی‌هلان با تاکید به اینکه تربیت درست از دوره مدارس آغاز شده و بدون توجه به آن ثمره‌ای نمی‌توان دریافت کرد، گفت: یک عده افراد فرصت‌طلب بازار جامعه را در دست خود گرفتند که کنترل این موضوع توسط مسوولان نیز سخت شده است و این فرصت‌طلب‌ها در بازار کارها را پیش برده و قلب مردم را به درد می‌آورند.

وی با اشاره به اینکه افرادی که فقط حقوق‌بگیر در جامعه هستند، همیشه ضرر می‌کنند ولی در مقابل یک عده هستند که این بلا سر مردم و جامعه می‌آورند، تصریح کرد: سودجویان و فرصت‌طلبان هر روز بی‌سر و  سامانی و گرانی را در جامعه به وجود آورده و قیمت ارز را بالا می‌برند و موجب ناراحتی و مشکلات جامعه می‌شوند.

نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امید است با پرورش و آموزش مناسب و ساخت مدارس خوب بتوان به این مسائل پایان داد و  الگویی برای جهان شد تا ایرانی بسازیم که همیشه آماده در ایستادگی مقابل توطئه‌ها باشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر