کد خبر: 928756
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۲
با راه اندازی گشت های مشترک؛
سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری سمنان از راه‌اندازی گشت مشترک بین سازمان ساماندهی و پلیس راهور برای جمع‌آوری وانت‌بارها خبر داد .

احسان افضلی با اعلام این خبر اظهار کرد: سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری سمنان براساس بند 2 ماده 55 قانون شهرداری‌ها که قانون‌گذار شهرداری را موظف به جمع‌آوری اشخاص یا وسایل نقلیه‌ای که اقدام به کسب و کار غیر مجاز در معابر عمومی و از جمله: میادین شهری، پیاده‌روها و پارک‌ها می‌کنند با هماهنگی پلیس راهور گشت‌های مشترکی با هدف جمع‌آوری وانت‌بارها راه‌اندازی کرده است.

وی از برخورد جدی با متخلفین خبر داد و افزود: این گشت‌ها مشترکی به صورت منظم میادین و معابر شهری را پایش و با متخلفین برخورد قانونی می‌کنند.

سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری سمنان گفت: این گشت مشترک به‌منظور جمع‌آوری، فرهنگ‌سازی و ایجاد انضباط شهری و ترافیکی در شهر سمنان فعال شده است.

افضلی با بیان اینکه نخریدن میوه از وانت‌بارهای سطح شهر بهترین شیوه همکاری همشهریان در زمینه جمع‌آوری وانت‌بارها است از شهروندان سمنانی خواست پلیس راهور و شهرداری سمنان را در اجرای این طرح همراهی کنند.

وی با بیان اینکه در صورت همکاری مردم، یقیناً دیگر شاهد چنین وضعیت ناخوشایندی در شهر نخواهیم بود تاکید کرد: انتظار می‌رود دستگاه‌های متولی بستر مناسبی برای عرضه مایحتاج مردم از طریق مراکز قانونی فراهم کنند.

وی بر لزوم نظارت بیشتر دستگاه‌های نظارتی بر قیمت‌ کالاهای عرضه شده در بازار تاکید کرد و افزود: اگر نظارت درستی صورت گیرد و کالاها با قیمت مناسب به دست مردم برسد زمینه برای فعالیت این وانت‌بارها و فروشندگان سیار نیز فراهم نخواهد شد.

سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری سمنان از شهروندان سمنان خواست با همکاری و مشارکت در این طرح ، شهرداری را در جمع‌آوری این وانت‌بارها و حل این معضل اجتماعی که زیبایی شهر را مخدوش می‌کند، کمک کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار