کد خبر: 928407
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۹
راننده ناشی که سوار بر خودروی سواری‌پژو پارس وارد پیاده‌روی خیابان ستارخان شده و چند نفر را مجروح کرده بود بازداشت شد.
به گزارش خبرنگار ما، ساعت‌۱۸:۳۰ عصر روز سه‌شنبه، سوم مهرماه مأموران کلانتری‌۱۱۸ ستارخان از تصادف منجر به جرح مقابل یکی از پاساژ‌های خیابان صادقیه با خبر شده و در محل حاضر شدند. در اولین بررسی‌ها معلوم شد که چهار نفر شامل دو خانم، یک‌آقا و کودکی هفت‌ساله مجروح شده‌اند که با کمک امدادگران اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.
مأموران کلانتری در اولین گام راننده پژو پارس را که پسری ۱۸‌ساله بود بازداشت کردند. او در توضیح حادثه گفت: من شاگرد مغازه‌ای در میدان ونک هستم و خودرو متعلق به صاحب‌کارم است. لحظاتی قبل همراه صاحب‌کارم برای انجام کاری به ساختمانی در این نزدیکی آمدیم. او از من خواست داخل خودرو بمانم و خودش به دنبال کارش رفت. برای یک لحظه چشمم به سوئیچ خودرو افتاد که صاحب‌کارم آن را با خودش نبرده بود. وسوسه شدم تا خودرو را روشن کنم، برای همین خودم را به پشت فرمان رساندم و استارت زدم. وقتی خودرو روشن شد پایم را روی پدال گاز گذاشتم و چند بار فشار دادم. من راننده نیستم، اما خواستم ژست راننده به خودم بگیرم برای همین وقتی دستم روی دنده رفت و حرکت کرد ناگهان خودرو از جا کنده شد و به حرکت درآمد. دیگر قادر به کنترل خودرو نبودم که نمی‌دانم چطور وارد پیاده رو شدم و حادثه اتفاق افتاد.
سرهنگ علیرضا شعبانپور، رئیس کلانتری‌۱۱۸ ستارخان با اعلام اینکه وضعیت مجروحان مساعد گزارش شده است، گفت: راننده ۱۸‌ساله بازداشت شد و تحقیقات بیشتر در این باره جریان دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار