کد خبر: 928405
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۷
دعوای پسران جوان با قتل یکی از آن‌ها پایان گرفت. به گزارش خبرنگار ما، ساعت ۳:۳۰ بامداد چهارشنبه چهارم مهرماه قاضی منافی‌آذر، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران کلانتری‌۱۱۳ بازار از قتل پسر جوانی با خبر و همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس‌آگاهی راهی محل شد. تیم جنایی در بیمارستان سینا با جسد پسر ۲۲‌ ساله‌ای به نام حسام روبه‌رو شدند که با اصابت ضربات مختلف به سر، دست، کمر و پا به قتل رسیده بود. نخستین بررسی‌ها حکایت از این داشت مقتول و دوست ۲۳‌ ساله‌اش به نام حسن ساعت ۱۶‌عصر روز سه‌شنبه سوم مهرماه درگیری خونینی با دو پسر‌۲۳ و ۲۲‌ ساله به نام‌های ساسان و شاهین زیر پل ری رقم زده‌اند که در جریان آن شاهین با ضربات چاقو حسام را هدف قرار داد و همراه دوستش فرار می‌کند.

حسن در بازجویی‌ها به مأموران پلیس گفت: مقتول و شاهین از قبل با هم اختلاف داشتند و برای هم خط و نشان می‌کشیدند تا اینکه چند روز قبل در محله‌مان با هم درگیر شدند که در آن درگیری حسام با چاقو شاهین را زخمی کرد. پس از این درگیری حسام چند روزی به ایلام رفت تا همه چیز آرام شود. یکی، دو روز قبل سرانجام حسام از شهرستان به تهران آمد و روز حادثه ما دو نفر در اتوبان محلاتی با موتور سیکلت در حال رانندگی بودیم که حسام زیر پل ری توقف کرد. هنوز لحظاتی از توقف ما نگذشته بود که شاهین و ساسان از راه رسیدند. آن‌ها به احتمال زیاد ما را تعقیب کرده بودند تا از حسام انتقام بگیرند. به هرحال آن‌ها با ما درگیر شدند که شاهین با چاقو به حسام حمله کرد وضربات متعددی به او زد. وقتی حسام غرق در خون روی زمین افتاد آن‌ها از محل گریختند.

لحظاتی بعد رهگذران ما را به بیمارستان منتقل کردند، اما حسام در نهایت به خاطر خونریزی شدید فوت کرد.
همزمان با انتقال جسد به پزشکی قانونی مأموران برای دستگیری شاهین به محل زندگی وی رفتند که متوجه شدند متهم پس از حادثه به مکان نامعلومی گریخته است. مأموران به دستور قاضی منافی آذر جست‌وجو برای دستگیری قاتل فراری را آغاز کرده‌اند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار