کد خبر: 928364
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۱
نخستین دوره مدیریت کاروان های ورزشی با همت فدراسیون ورزش کارگری و همکاری اداره کل امور ورزشی و استفاده از تجربیات آکادمی ملی المپیک در راستای ارتقای سطح مدیریت مدیران ورزش کارگری در مهدیشهر سمنان از صبح فردا آغاز می شود.

جوان آنلاین: فدراسیون ورزش کارگری باعضویت در فدراسیون جهانی ورزش کارگران(CSIT) و فدراسیون جهانی ورزش شرکت ها(WSCG) تا کنون در ۳ رویداد جهانی حاضر شده وکاروان ورزش کارگری توانسته افتخارات بسیاری را کسب کند.البته فارغ از رویدادهای جهانی ملی پوشان کارگری در رشته های مختلفی نظیر والیبال ساحلی، کشتی آبا، پرورش اندام و ... توانسته اند بصورت تک رشته ای افتخارات بسیاری را کسب کنند.
برهمین اساس و با توجه به گسترش روزافزون ورزش در بین جامعه کار و تلاش لزوم مدیریت در کاروان های ورزشی در رویدادهای برون مرزی بیش از پیش محسوس گردید و فدراسیون بر آن شد تا نخستین دوره آموزشی را با هدف ارتقا سطح علمی مدیران ورزش کارگری برگزار کند.
این دوره آموزشی با حضور بیش از هشتاد نفر از مدیران ورزشی کارگران به میزبانی مجمعه تفریحی ورزشی مهدیشهر سمنان برگزار میگردد و شرکت کنندگان پس از شرکت در آزمون مدارک معتبری را از آکادمی ملی المپیک دریافت خواهند نمود.
این در حالیست که کاروان ورزش کارگری سال آینده در رقابت های جهانی ورزش کارگری که در اسپانیا برگزار می شود برای افتخار آفرینی مجدد حضور خواهد داشت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار