کد خبر: 928269
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۷
زن جوان بیماری که برای درمان به مطب پزشک فوق تخصصی رفت و آمد داشت با همدستی شوهر و یکی از دوستانش نقشه زورگیری از پزشک را طراحی و اجرا کرد.
زن جوان بیماری که برای درمان به مطب پزشک فوق تخصصی رفت و آمد داشت با همدستی شوهر و یکی از دوستانش نقشه زورگیری از پزشک را طراحی و اجرا کرد.
به گزارش خبرنگار ما، اواسط شهریور‌ماه امسال بود که مردی سراسیمه به اداره پلیس رفت و از دو زن جوان و مرد به اتهام زورگیری و حبس در خانه‌اش شکایت کرد.

شاکی در توضیح ماجرا گفت: من پزشک فوق تخصص هستم و علاوه بر طبابت بیمار‌ها در بیمارستان، مطبی هم در یکی از خیابان‌های مرکزی تهران دارم. مدتی است زن جوانی به نام محبوبه که بیمار است برای مداوا به مطبم رفت و آمد دارد و او یکی از بیماران همیشگی من است که معمولاً هر ماه تحت درمان قرار دارد و دارو مصرف می‌کند به همین دلیل او را کاملاً می‌شناسم. وی ادامه داد: چندی قبل تصمیم گرفتم خانه‌ام را بفروشم و خانه بزرگتری بخرم تا اینکه چند روز قبل زمانی که محبوبه برای درمان به مطبم آمده بود از بنگاه املاک با من تماس گرفتند و مدیر بنگاه گفت: برای خانه‌ام مشتری پیدا شده است که قرار شد مشتری برای بازدید به خانه‌ام بیاید. وقتی حرف‌هایم با مدیر بنگاه تمام شد محبوبه که متوجه موضوع شده بود مدعی شد که یکی از دوستانش تصمیم دارد خانه‌ای در همان محله زندگی من بخرد و خواست اجازه بدهم او را برای بازدید به خانه‌ام بیاورد که قبول کردم و قرار شد چند روز بعد با من هماهنگ کنند و برای بازدید به خانه‌ام بیایند.

در نهایت روز قرار فرا رسید و محبوبه همراه دوستش که زن جوانی بود به خانه‌ام آمدند. آن‌ها دقایقی داخل خانه‌ام بودند و درباره سال ساخت و امکانات و تجهیزات ساختمان سؤالاتی کردند که ناگهان مردی قوی هیکل در حالی که چاقوی بزرگی در دست داشت وارد خانه‌ام شد. همان لحظه فهمیدم که در دام افراد زورگیری افتاده‌ام و محبوبه این دام را برای من طراحی کرده است. مرد قوی هیکل به من حمله کرد و به شدت کتکم زد. در حالی که از ترس دست و پایم می‌لرزید آن‌ها دست و پایم را با طنابی که با خودشان آورده بودند محکم بستند و مرا به داخل یکی از اتاق‌ها بردند. مرد خشن از من خواست هر چه اموال قیمتی دارم به آن‌ها بدهم. آن‌ها ۵‌میلیون تومان پول نقدی که در خانه داشتم به همراه تعدادی اجناس قیمتی از خانه‌ام سرقت کردند و در آخر هم به زور چهار تا چک ۱۰‌میلیون تومانی از من گرفتند و پس از قفل کردن در اتاق از خانه‌ام فرار کردند. پس از این چند ساعتی زمان برد تا طناب دست و پایم را باز کردم و برای شکایت به اداره پلیس آمدم.

با طرح این شکایت پرونده به دستور دادیار شعبه دوم دادسرای ویژه سرقت برای رسیدگی در اختیار تیمی از کارآگاهان پلیس‌آگاهی قرار گرفت. مأموران در نخستین گام محبوبه را شناسایی و بازداشت کردند. متهم ابتدا منکر جرم خود شد، اما وقتی با دلایل و شواهد روبه‌رو شد به زورگیری از پزشک فوق‌تخصص با همدستی شوهر و یکی از دوستانش اعتراف کرد.

وی گفت: مدتی است برای درمان بیماری‌ام به مطب شاکی رفت و آمد دارم. در این مدت اعتماد پزشکم را بدست آوردم به طوریکه از مسائل زندگی خصوصی‌اش با خبر هستم. از آنجایی که او مرد پولداری بود تصمیم گرفته بودم از او اخاذی کنم و وقتی فهمیدم او قصد دارد خانه‌اش را بفروشد نقشه زورگیری را با شوهرم طراحی کردم و از دوستم به بهانه اینکه از پزشک طلبکارم کمک گرفتم. روز حادثه همراه دوستم به خانه او رفتم و در آپارتمان را باز گذاشتم تا اینکه لحظاتی بعد شوهرم با چاقو به داخل خانه آمد و نقشه سرقت را اجرا کردیم. پس از اعتراف متهم، مأموران شوهر محبوبه و دوست او را بازداشت کردند.
دو متهم در بازجویی‌ها حرف‌های محبوبه را تأیید کردند. تحقیقات از متهمان ادامه دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار