کد خبر: 928268
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶
پرونده مرد جوانی که در جریان ارتباط پنهانی با زنی جوان، شوهر وی را به قتل رسانده است در نوبت رسیدگی قرار گرفت.
پرونده مرد جوانی که در جریان ارتباط پنهانی با زنی جوان، شوهر وی را به قتل رسانده است در نوبت رسیدگی قرار گرفت.
به گزارش خبرنگار ما، تابستان‌سال‌۹۴، مأموران پلیس کهریزک از قتل مرد جوانی در خانه‌اش باخبر و راهی محل شدند. در اولین بررسی‌ها معلوم شد که صاحبخانه مردی ۳۸‌ساله به نام جعفر بود که با اصابت ضربات چاقو به قتل رسیده است. همسرمقتول وقتی در این باره مورد تحقیق قرار گرفت گفت: من همراه شوهر و پسر هفت‌ساله‌ام مدتی قبل از شهرستان برای ادامه زندگی به تهران آمدیم. امروز وقتی وارد خانه شدم متوجه شدم که شوهرم به قتل رسیده است و درخواست رسیدگی دارم. بعد از انتقال جسد به پزشکی قانونی تحقیقات در این زمینه آغاز شد. کارآگاهان پلیس در جریان تحقیقات متوجه شدند که جعفر آخرین بار با مردی به نام یاسر درگیر شده است. همچنین معلوم شد که جعفر و خانواده‌اش اهل شهرستان گرگان بودند تا اینکه جعفر متوجه می‌شود همسرش با مردی به نام یاسر ارتباط دارد بنابراین برای پایان دادن به این ارتباط به تهران کوچ می‌کند.
در شاخه دیگری از بررسی‌ها کارآگاهان با رد‌یابی تماس‌های شکوفه، همسر مقتول متوجه شدند که او بعد از مهاجرت به تهران همچنان با یاسر در ارتباط بوده است. او زمانی که مورد بازجویی قرار گرفت اتهام را انکار کرد و گفت: «با یاسر ارتباطی نداشتم و این شوهرم بود که با او اختلاف داشت. نمی‌دانم روز حادثه یاسر چطور وارد خانه‌مان شد و بعد از درگیری با شوهرم مرتکب قتل شد.» با انکار‌های زن جوان، یاسر نیز تحت بازجویی قرار گرفت. او با اقرار به جرمش گفت: «شکوفه دروغ می‌گوید. من و شکوفه مدتی قبل در گرگان با هم آشنا شدیم و با هم رابطه داشتیم تا اینکه شوهر او از رابطه ما باخبر شد و تصمیم گرفت محل زندگی‌اش را تغییر دهد. این شد که آن‌ها به تهران آمدند، اما من و شکوفه همچنان با هم رابطه داشتیم.»

متهم در ادامه گفت: «چند روز قبل از حادثه شکوفه تماس گرفت و گفت: با شوهرش اختلاف دارد و از من خواست به تهران بیایم. از آنجائیکه به او علاقه‌مند بودم قبول کردم و راهی تهران شدم تا اینکه با فریب شکوفه نقشه قتل جعفر را کشیدیم.»

متهم در خصوص قتل گفت: «طبق نقشه قرار شد با هماهنگی شکوفه وارد خانه شوم. وقتی جعفر مرا دید با هم درگیر شدیم و در آن درگیری دست به چاقو شدم و با چاقو چند ضربه به او زدم. سپس با کمک شکوفه از خانه متواری شدم.»

با اقرار‌های متهم، یاسر به اتهام قتل عمد و رابطه نامشروع، شکوفه به اتهام معاونت در قتل و رابطه نامشروع روانه زندان شدند. پرونده بعد از درخواست قصاص از سوی اولیای‌دم و صدور کیفرخواست تکمیل و به شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. به این ترتیب روز گذشته پرونده روی میز هیئت قضایی همان شعبه به ریاست قاضی عبداللهی قرار گرفت و دو متهم از زندان اعزام شدند، اما جلسه به دلیل غیبت وکیل متهم به جلسه دیگری موکول شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار