کد خبر: 927909
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۶
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی تیمش برابر سپیدرود به تمجید از عملکرد شاگردانش پرداخت و گفت: برای رسیدن به این پیروزی اذیت شدیم اما خوشحالم که سه امتیاز را گرفتیم.
 
 

جوان آنلاین: برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پس از پیروزی یک بر صفر یکشنبه شب پرسپولیس مقابل سپیدرود رشت در هفته هفتم قابت های لیگ برتر با حضور در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی تهران گفت: از این برد خیلی راضی ام. اذیت شدیم اما سرانجام برد را کسب کردیم.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: مزد زحمات بازیکنان را در پایان گرفتیم. تبریک بزرگی به بازیکنانم می گویم. پس از اینکه آنها انرژی شان در بازی با الدحیل تخلیه شد باز هم توانستند خوب باشند. چگونگی بازی ها پس از بازی های بزرگ خیلی سخت است. اما واقعا بازیکنانم با خواست و انرژی بالا توانستند خودشان را در سطح بالا نگه دارند.

برانکو ایوانکوویچ درباره گل زدن همتی در دقایق پایانی بازی اظهار داشت: می توانستیم زودتر گل بزنیم. اما بازی طوری پیش رفت که تا دقیقه پایانی نتیجه فرق کند. می توانستیم زودتر به آرامش برسیم اما حالا باید تبریک بزرگ بگویم به بازیکنانم که چنین عملکردی داشتند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه فکر می کردید پرسپولیس با وجود کمترین بازیکن روی نیمکت چنین عملکردی داشته باشد تصریح کرد: من پیش بینی اش را کرده بودم. نوراللهی و عالیشاه بازگشته بودند. البته جای صادق محرمی و فرشاد و حتی ربیع خواه خیلی خالی است اما با حضور مداوم بشار رسن که کمتر به اردوهای تیم ملی عراق می رود توانستیم خیلی خوب بازی کنیم و بهتر هم باشیم.

سرمربی سرخ ها در پاسخ به این سوال که بازی دربی را چطور پیش بینی می کنید تاکید کرد: در دربی هیچ کس نه خسته و نه مصدوم خواهد بود. همیشه در مصاحبه هایم تکرار کردم که در این بازی برنده از قبل معلوم نیست. این بازی خاص است. مهم ترین مساله این است که با یک بازی خوب و بانشاط منتظرش هستیمِ اطمینان دارم تا پنج شنبه آماده خواهند بود.

سرمربی پرسپولیس درباره اتهام دلالی از سوی برخی مربیان به وی بابت جذب آدام همتی گفت: خیلی انتقادها بود. بسیاری فکر می کردند آدام همتی را به خاطر پدربزرگش که از معروف ترین هنرپیشه های کشور است، تحقیر می کردند. اما او نشان داد لیاقت پیراهن پرسپولیس را دارد. به او تبریک می گویم بابت گل زیبایی که زد. گلی که زد نتیجه تلاش هایی بود که در تمرینات انجام داد. همه فشارها را تحمل کرد تا به اینجا برسد.

برانکو درباره عدم استفاده از کمال کامیابی نیا برای اینکه مقابل استقلال محروم نشود افزود: دقیقا به همین خاطر از او استفاده نکردم. او حضورش باعث می شود قدرت هجومی تیممان بالا برود. به همین خاطر از او استفاده نکردم تا مبادا کارت زرد بگیرد و محروم شود.

وی در ادامه درباره بازی محکم بازیکنان پرسپولیس که نگران مصدوم شدن آنها نیست اظهار داشت: من نگران این موصوع نیستم که محروم شوند. آنها بازی محکم خودشان را بازی می کنند. اگر می گویید سیدجلال و کمال کامیابی نیا و سایر بازیکنان قوی بازی می کنند باید بگویم همان چیزی است که ما می خواهیم. باید تاکید کنم سید جلال استادانه باری می کند.

ایوانکوویچ در پایان در پاسخ به این سوال که اگر قرار باشد بین بردن استقلال و السد قطر یکی را انتخاب کند ترجیحش کدام است، خاطرنشان کرد: همیسه بازی پیش رویمان مهم‌ترین بازی است. این سوالی که پرسیدید مقایسه ای است. من برایم مهم ترین بازی همان دیداری است که می خواهیم انجام دهیم و برای بردن بازی می کنیم.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار