کد خبر: 927775
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۶
رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد قرارداد کی روش تا پایان جام ملت ها تمدید شده است.
 
جوان آنلاین: مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در جلسه با کمیته رسانه ها اعلام کرد که قرارداد کارلوس کی روش به صورت رسمی تا پایان جام ملت ها تمدید شده است و کی روش در امارات نیز هدایت تیم ملی ایران بر عهده خواهد داشت.

تاج در این جلسه درباره جزییات قرارداد با کی روش صحبت های جالبی را مطرح کرد و گفت:  از ترکیه قرارداد را با ایشان قطعی کردم. ما همه چیز را با ایشان نهایی کردیم و اکنون نیز این موضوع را رسمی کردیم.


رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه به تشریح 4 شرط مهم کی روش برای تمدید قرارداد پرداخت و گفت:  4تا شرط کی روش اما خیلی مهم است. یکی از شروط آن است که فدراسیون باید استراتژی خود را حمایت از تیم ملی بداند و این موضوع به این معنی نیست که از بقیه تیم ها حمایت نکند. این حمایت به معنی پشتیبانی از تیم ملی است. دومین موضوع این است که فدراسیون باید تلاش کند بازی دوستانه و امکانات مناسب متناسب با رقبا داشته باشیم که این حرف اشتباه و یا زیاده خواهی نیست.


وی در ادامه خاطر نشان کرد: سومین موضوع نیز به پرداخت دستمزدها باز می گردد که ما باید در سر رسید مقرر و یا فاصله کوتاه بعد از این سر رسید، دستمزدها را پرداخت کنیم. چهارمین شرط نیز این است که فدراسیون همچنین باید تعهد کند که بدون مشکل مسائل مربوط به سرباز ها حل شود و آنها بتوانند تیم ایران را همراهی کنند.

منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار