کد خبر: 927551
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۵
عضو هيات مديره بنياد بركت مطرح کرد
عضو هيات مديره بنياد بركت از سرمايه‌گذاري 62 هزار ميليارد ريال بنياد بركت در طرح‌هاي صنعتي كشور خبر داد.

هادی جوهری  در جلسه بررسی مشکلات واحد های تولیدی و صنعتی مراغه اظهار داشت: بنیاد برکت در طرح‌های تولیدی و صنعتی کشور 62 هزار میلیارد ریال بصورت مشارکتی سرمایه‌گذاری کرده است.

وی افزود: این میزان سرمایه‌گذاری مشارکتی به منظور ایجاد اشتغال و رونق تولید در 350 طرح تولیدی و صنعتی
انجام شده است.

جوهری اضافه کرد: در 10 سال گذشته با سرمایه‌گذاری مشارکتی بنیاد برکت در مناطق محروم کشور 180 طرح پس از توانمند شدن از مشارکت بنیاد خارج شده‌اند.

وی تصریح کرد: حمایت و مشارکت  بنیاد برکت از طرح‌های تولید و صنعتی در استان‌ها و شهرستان‌های محروم برای ایجاد اشتغال، توانمندی اقتصادی واحدها و تحقق اقتصاد مقاومتی انجام می‌شود.

عضو هیات مدیره بنیاد برکت در ادامه گفت: این بنیاد برای حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی آذربایجان‌شرقی نیز در توانمندسازی 17 طرح مشارکت کرده است.

جوهری افزود: با مشارکت 2 هزار 950 میلیارد ریالی بنیاد برکت در طرح‌های آذربایجان‌شرقی پنج طرح پس از توانمندی از مشارکت خارج شده‌اند و 12 طرح هم اکنون با مشارکت بنیاد برکت به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

وی گفت: به همت بنیاد برکت قرارداد یک هزار و 450 مدرسه در کشور با 8 هزار و 200 کلاس درس منعقد شده  که از این تعداد یک هزار مدرسه با 6 هزار کلاس درس به بهره‌برداری رسیده است.

بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در 10 سال گذشته برای تحقق اقتصاد مقاومتی از  کارآفرینان محلی در مناطق محروم که سرمایه‌های محدودی دارند، حمایت می‌کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر